του Πάνου Ζέρβα *

Η θαλάσσια συγκοινωνία στο Θερμαϊκό δεν είναι αστεία υπόθεση. Το αντιλαμβάνεται κανείς με μια απλή ανάγνωση της λίστας των προαπαιτούμενων μελετών:
Ωστόσο, η επιχειρηματικότητα (Εμ. Καϊλας), η κεντρική πολιτική ηγεσία (Μιλτ. Βαρβιτσιώτης) και η τοπική… πραγματικότητα (Γ. Τσαμασλής) έχουν ήδη από τον περασμένο Γενάρη προγραμματίσει την «πιλοτική θαλάσσια συγκοινωνία»:
Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι η «πιλοτική» επιχείρηση έχει τόση σχέση με την κανονική, ας πούμε, θαλάσσια συγκοινωνία και τις προδιαγραφές λειτουργίας και ασφάλειας που απαιτούνται, όση και ο φάντης με ρετσινόλαδο:
Και όμως θα γίνει, εις βάρος κάθε λογικής.
Ο λόγος από την πλευρά του επιχειρηματία είναι προφανής: Διαθέτει τρία σκάφη (όχι καταμαράν και όχι ομοιόμορφα) και θέλει να τα αξιοποιήσει. Ο λόγος της τοπικής… πραγματικότητας, είναι επίσης προφανής: θέλει να εκμεταλλευτεί το θέμα προεκλογικά:
Ο Υπουργός Ναυτιλίας κάνει μια πολιτική (καταρχήν) εξυπηρέτηση. Γνωρίζει όμως ότι θα έχει και την ευθύνη για το βέβαιο φιάσκο ή απλά δεν τον ενδιαφέρουν όσα επιχειρούνται στο Βορρά;

* μέλος της Συμπολιτείας Αλληλεγγύης και Ανατροπής,  υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Θερμαϊκού

Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.