Ο ακτιβιστής είχε ενημερώσει πολλούς μήνες πριν "σκάσουν" οι πρώτες παραδοχές για το μεγάλο προπαγανδιστικό κόλπο της διοίκησης Μαυρομάτη που κυοφορούνταν ως ιδέα από την προεκλογική ήδη περίοδο. Από τότε είχαν υπάρξει συμφωνίες με διάφορους επαγγελματίες του είδους. Στόχος η έκδοση εντύπου κατά τα πρότυπα της αλήστου μνήμης "ΘΕΑΣ" του Θερμαϊκού (με τις 35 φωτο του δημάρχου σε κάθε τεύχος) και "Μηχανιώνα" που παρέδωσε  μαθήματα ολοκληρωτισμού στην ενημέρωση δι' αποκλεισμού της αντιπολίτευσης με δήμαρχο Μηχανιώνας τον νυν δήμαρχο Θερμαϊκού.

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες μας "προσαρτήθηκαν" οι επαγγελματίες του είδους για να στηρίξουν την δημοσιογραφική προβολή του δημάρχου και της διοίκησής του.

Απλά αυτό θα μας κοστίσει .....λίγο ακριβά. Αλλά μπρος στην προβολή .... τι αξία έχουν 50.000 ευρώπουλα ; Ο Δήμος και κυρίως οι δημότες να είναι καλά. Τι κι αν ο Δήμος βρίσκεται  στα κόκκινα, χρωστώντας όποιον μιλάει ελληνικά. Για προπαγάνδα ΠΑΝΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Όπως πληροφορηθήκαμε την έγκριση του κονδυλίου των 50 χιλιάρικων έφερε στην Οικονομική Επιτροπή ο Δήμαρχος που προφανώς με την στοιχημένη πλειοψηφία των συμβούλων του "κατάφερε" να την περάσει.

Τι κι αν οι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης στην Οικονομική Επιτροπή του δήμου Θερμαϊκού, καταψήφισαν την εισήγηση της δημοτικής αρχής για την έγκριση του ποσού 50.200 ευρώ, για το λιβανιστήρι της διοίκησης Μαυρομάτη;

«Είναι απαράδεκτο σε μία εποχή που ο δήμος δηλώνει αδυναμία διάθεσης ακόμη και μικροποσών για την κάλυψη των αναγκών του και την άσκηση κοινωνικής πολιτικής, να διατίθεται ένα τέτοιο ποσό μόνο και μόνο για προπαγανδιστικούς λόγους», σημείωσαν οι σύμβουλοι της παράταξης «Θερμαγικός-Καλύτερη ζωή για όλους» Χρήστος Βογιατζής και Έφη Ζαριφέ, καθώς και ο επικεφαλής της «Συμπολιτείας Θερμαϊκού», Σπύρος Κουζινόπουλος.

Όπως είπε ο κ. Χρ. Βογιατζής, κυκλοφορούν στο δήμο Θερμαϊκού αρκετές τοπικές εφημερίδες και λειτουργούν διαδικτυακά μέσα, από τα οποία θα μπορεί επαρκώς ο δήμος να ενημερώνει τους δημότες, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό. Ενώ ο επικεφαλής της «Συμπολιτείας», πέρα από το οικονομικό θέμα, απευθυνόμενος στη διοίκηση του Δήμου έδωσε και μία άλλη διάσταση: «Προχωράτε στην έκδοση εφημερίδας χωρίς προηγουμένως να έχετε καταρτίσει ένα κώδικα δεοντολογίας και ένα κανονισμό λειτουργίας, κι αυτό γιατί θέλετε την εφημερίδα να λειτουργεί καθαρά ως προπαγανδιστικό μέσο και όχι για τη σωστή ενημέρωση των δημοτών, όπως διατείνεστε». Έφερε δε ως παράδειγμα τον τρόπο λειτουργίας της ωριαίας εβδομαδιαίας εκπομπής που έχει διατεθεί στο δήμο Θερμαϊκού από το δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης FM-100 : «Τόσους μήνες τώρα που είναι στον αέρα αυτή η εκπομπή, περνάνε κάθε βδομάδα ο δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι και οι υπόλοιποι της πλειοψηφίας, ενώ η αντιπολίτευση είναι σα να μην υπάρχει. Μόνο στις γιορτές μας κάλεσαν τους επικεφαλής της αντιπολίτευσης να πούμε τηλεφωνικά Πρωτοχρονιάτικες ευχές, κι εκείνο, κόβονταν συνέχεια κατά σύμπτωση η τηλεφωνική επικοινωνία», είπε ο επικεφαλής της «Συμπολιτείας Θερμαϊκού».
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

1 comments:

  1. Η φυλλάδα ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ που εξέδιδε προεκλογικά ο Δημαρχος μας ,και μάλιστα κάθε 3 μέρες πριν τις εκλογές ,50.000 θα κόστιζε λογικά. Ποιος τα πλήρωνε? Από που τα έβγαζε? Γιατί δεν τα πληρώνει και σήμερα ? Υπάρχουν τιμολόγια ? Θα συνεχίσει η φυλλάδα να εκδίδεται ή στην υγειά του κορόιδου? Αν έχει έστω και ένας τσίπα θα μας δώσει απάντηση και θα μας δείξει και κανένα τιμολόγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.