Στην αυριανή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής που θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας, η Αντιπεριφερειάρχης κα Βούλα Πατουλίδου καλείται να απαντήσει σε επερώτηση που κατέθεσαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Ριζοσπαστικής Αριστερής Ενότητας κκ Δέσποινα Χαραλαμπίδου και Γιώργος Θεοδωρόπουλος.
Το θέμα της είναι "Η απομάκρυνση ογκωδών αποριμμάτων και ΑΕΚΚ στον Δήμο Θερμαϊκού".
Η αντιπεριφερειάρχης καλείται να απαντήσει:

1. Με βάση ποια στοιχεία τεκμηριώνετε την επίκληση κατεπείγουσας ανάγκης και την επιλογή σας να μην προσφύγετε σε διαγωνιστική διαδικασία αλλά σε απευθείας ανάθεση;

2. Σε ποιες θέσεις έχουν εναποτεθεί προσωρινά τα προς απομάκρυνση υλικά; Ποιος υπέδειξε τις συγκριμένες θέσεις; Ποιο είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς των χώρων προσωρινής εναπόθεσης; Υπάρχει περιβαλλοντική αδειοδότηση των χώρων προσωρινής εναπόθεσης;

3. Πόση είναι η εκτιμώμενη ποσότητα (τόνοι) υλικών που έχουν εναποτεθεί και θα απομακρυνθούν προς διαχείριση;

4. Με ποιο τιμολόγιο ( μεταφορικά – διαχείριση ) συντάχθηκε το ιδιωτικό συμφωνητικό και θα καθοριστεί απολογιστικά, η δαπάνη μετά το τέλος των εργασιών;
Υπάρχει απόφαση της Εκτελεστικής επιτροπής της ΠΚΜ που καθορίζει τις τιμές μονάδος των εργασιών που θα εκτελεστούν;

5. Ποια είναι η εκτιμώμενη τελική δαπάνη;

6. Ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος απομάκρυνσης των φερτών υλικών;

Ως γνωστόν με απόφαση της κας Πατουλίδου αποφασίστηκε η απευθείας ανάθεση στην εταιρεία «EDIL ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΤΕΒΕ» της εργασίας «Aπομάκρυνση ογκωδών απορριμμάτων και ΑΕΚΚ του Δήμου Θερμαϊκού», που σωρεύτηκαν λόγω των έντονων βροχοπτώσεων που σημειώθηκαν στην περιοχή. Η απόφαση της αντιπεριφερειάρχη εγκρίθηκε από την Οικονομική Επιτροπή σε μεταγενέστερη συνεδρίαση στις 10/10/2016.

Οι πληροφορίες μας μιλούν για ένα φαραωνικών διαστάσεων κόστος που θα απαιτηθεί για τη μεταφορά των φερτών και άλλων βαρέων αδρανών υλικών, μιας και όπως διαπιστώνεται τα υλικά τοποθετήθηκαν αρχικά σε τοποθεσίες που υποδείχτηκαν από τον Δήμο Θερμαϊκού (;) και ξαναμετακινήθηκαν σε άλλους προορισμούς. Πιστεύεται πως το κόστος θα ξεπεράσει το 1.000.000 € και ίσως πλησιάσει και τα 2 εκατομμύρια.

Η κατατεθείσα επερώτηση:

Για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ
                                                                                                Θεσσαλονίκη 11/11/2016                                                             
Προς :

·         Aντιπεριφερειάρχη Μ.Ε.Θ
  • Πρόεδρο Μητροπολιτικής Επιτροπής


Θέμα: Απομάκρυνση ογκωδών απορριμμάτων και ΑΕΚΚ στο Δήμο Θερμαϊκού

Μετά την με Αριθμό Πρωτοκόλλου ΦΦΚ3/414128(2782)/10-10-2016 απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Μ.Ε. Θεσσαλονίκης, κας  Παρ. Πατουλίδου,  αποφασίστηκε η απευθείας ανάθεση στην εταιρεία «EDIL ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΤΕΒΕ» της εργασίας «Aπομάκρυνση ογκωδών απορριμμάτων και ΑΕΚΚ του Δήμου Θερμαϊκού», που σωρεύτηκαν λόγω των έντονων βροχοπτώσεων που σημειώθηκαν στην περιοχή στο διάστημα από 6-9-2016 έως 8-9-2016 .
Οι εργασίες χαρακτηρίστηκαν κατεπείγουσες και επιλέχτηκε η εκτέλεση τους χωρίς την προσφυγή στη διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού.
Η απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη εγκρίθηκε σύμφωνα με το άρθρο 176 του Ν. 3852/2010 από την Οικονομική Επιτροπή κατά την 37η συνεδρίασή της  στις 10/10/2016.

Κατόπιν αυτών ελέγχεστε και επερωτάστε για τα παρακάτω:

1.         Με βάση ποια στοιχεία τεκμηριώνετε την επίκληση κατεπείγουσας ανάγκης και την επιλογή σας να μην προσφύγετε σε διαγωνιστική διαδικασία αλλά σε απευθείας ανάθεση;

2.         Σε ποιες θέσεις έχουν εναποτεθεί προσωρινά τα προς απομάκρυνση υλικά; Ποιος υπέδειξε τις συγκριμένες θέσεις; Ποιο είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς των χώρων προσωρινής εναπόθεσης; Υπάρχει περιβαλλοντική αδειοδότηση των χώρων προσωρινής εναπόθεσης;
3.         Πόση είναι η εκτιμώμενη ποσότητα (τόνοι) υλικών που έχουν εναποτεθεί και θα απομακρυνθούν προς διαχείριση;
4.         Με ποιο τιμολόγιο ( μεταφορικά – διαχείριση ) συντάχθηκε το ιδιωτικό συμφωνητικό  και θα καθοριστεί απολογιστικά, η δαπάνη μετά το τέλος των εργασιών;
Υπάρχει απόφαση της Εκτελεστικής επιτροπής της ΠΚΜ που καθορίζει τις τιμές μονάδος των εργασιών που θα εκτελεστούν;
5.         Ποια είναι η εκτιμώμενη τελική δαπάνη;
6.         Ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος απομάκρυνσης των φερτών υλικών;


Οι επερωτώντες Περιφερειακοί Σύμβουλοι-Μέλη της Μητροπολιτικής Επιτροπής της ΠΚΜ

Δέσποινα Χαραλαμπίδου

Γιώργος Θεοδωρόπουλος


update 30.11.16, 22:30

Όπως πληροφορηθήκαμε η άρμοδια Αντιδήμαρχος δεν μπόρεσε να απαντήσει όσον αφορά την εκτιμώμενη ποσότητα υλικών που θα απομακρυνθούν, πετώντας ουσιαστικά το μπαλάκι στον Δήμο Θερμαϊκού (ο οποίος και καταμετρά τους όγκους) που έτσι καθίσταται και υπόλογος.
Επίσης δεν έδωσε απάντηση σχετικά με την τιμή μονάδος (€ ανά τόνο υλικών) αφήνοντας ανοιχτό το συνολικό κόστος που κληθεί να καλύψει η ΠΚΜ προς την εταιρεία υπεργολάβο EDIL.
Είναι τελείως ανήκουστο να μην γνωρίζει ο εντέλλων το κόστος που θα καλυφθεί στο τέλος των εργασιών. Πλέον οι απαντήσεις θα πρέπει να αναζητηθούν από τον Δήμο Θερμαϊκού που πρέπει να έχει τα στοιχεία (που προφανώς δεν έχει γνωστοποιήσει στην κα Πατουλίδου).
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

1 comments:

  1. Αληθευει πως η εταιρεία αυτή είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την αποκομιδή των απορηματων του δημου μας? Αληθευει επίσης οτι η ποσότητα των υλικών άρα και το κόστος της απόμάκρυνσης ελέγχονταν από τον Δήμο μας ? Αν τελικά ισχύουν τα παραπάνω και δεδομένου του εκτός κάθε λογικής ποσού που προκύπτει , είμαι τρελός να πιστευω πως εδώ υπάρχει ααα μπα ,με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.