Με τίτλο "Οι Μάσκες Έπεσαν: «Έμφυλες Ταυτότητες» στα Γυμνάσια, αντί για Πλάτωνα, Μακρυγιάννη, Παπαδιαμάντη", η πανελλήνια ένωση Θεολόγων (διοικούσα επιτροπή της ΠΕΘ Ν. Κορινθίας) αντιτίθενται στην Θεματική εβδομάδα με τίτλο: «Σώμα και Ταυτότητα», που πρόκειται να υλοποιηθεί μέσα στο δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους 2017 στα Γυμνάσια όλης της χώρας, επικεντρώνοντας τον προβληματισμό τους στην ενότητα «Έμφυλες Ταυτότητες».

Για να δούμε πως έχουν τα πράγματα:
Με την υπ.αρ.πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2/ της 23-12-2016 «εξαιρετικά επείγουσα» εγκύκλιο του Υπ. Παιδείας διακόπτεται υποχρεωτικά για μια ολόκληρη εβδομάδα η ροή του Ωρολογίου Προγράμματος και υποχρεούνται καθηγητές των σχολείων ή συνεργαζόμενοι εξωσχολικοί φορείς να εφαρμόσουν τρεις επιμέρους θεματικές ενότητες με ζητήματα: Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων.

Για τους δυο πρώτους άξονες (δηλ. τη διατροφή και τις εξαρτήσεις) δεν υπάρχει σοβαρή αντίρρηση από τους διαμαρτυρόμενους εκπαιδευτικούς, εν αντιθέσει με τον τρίτο άξονα της λεγόμενης «Έμφυλης Ταυτότητας», ο οποίος εμφανώς προσβάλλει βάναυσα κάθε άνθρωπο ως πρόσωπο και υπόσταση. Συγκεκριμένα εισάγει σε ανήλικους μαθητές Γυμνασίου πρωτοφανείς ιδέες και προβληματισμούς και αξίες και έννοιες ξένες στην ελληνική πολιτιστική πραγματικότητα, ανεξαρτήτως και αντιθέτως της θελήσεως γονέων και εκπαιδευτικών αλλά και του ήθους της ελληνικής κοινωνίας. Το υλικό που υποχρεούνται να εφαρμόσουν οι καθηγητές εντός και εκτός τάξης, προέρχεται από διάφορους φορείς και Μ.Κ.Ο (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις), η αξιοπιστία των οποίων προκαλεί πολλά ερωτηματικά, αν και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας το έχει ήδη εγκρίνει ως εφαρμοστέα ύλη στα Γυμνάσια της χώρας και το έχει εσπευσμένα αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα του (http://www.iep.edu.gr/index.php/el/fakelos-ekpaideftikoy-ylikoy-2016-2017/emfyles-taftotites/ apodomontas-ta-emfyla-stereotypa/yliko-foreon ).

Στις υποενότητες του αμφιλεγόμενου τρίτου άξονα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, κεφάλαια όπως «Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο» και «Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα». Με άλλα λόγια, γονείς, παιδιά και καθηγητές θα πρέπει να ασχοληθούν μέσω αυτού του προγράμματος, με τις νέες επιταγές και νόρμες που επιβάλλονται παγκοσμίως για την προώθηση της ύπαρξης και ...«Κοινωνικού Φύλου». Αυτό σημαίνει ότι στην τρυφερή και ευαίσθητη ηλικία της προεφηβείας τα παιδιά θα πρέπει να προβληματίζονται, ώστε να μπορούν να επιλέγουν το κοινωνικό τους φύλο ανεξάρτητα από το βιολογικό τους. Αν κάποιο παιδί δηλαδή, δεν αισθάνεται ή νομίζει ότι δεν αισθάνεται καλά με το ότι γεννήθηκε αγόρι ή κορίτσι, θα μπορεί να δηλώνει το αντίθετο και μάλιστα να το αλλάζει με τη βοήθεια παρεμβάσεων της ιατρικής επιστήμης.

 Στο σκοπό της Θεματικής Εβδομάδας αναφέρεται σαφώς ότι: «..τα θέματα που διαμορφώνουν στάσεις είναι χρήσιμο να γίνονται αντικείμενα μιας όσο το δυνατόν πιο «ολιστικής» προσέγγισης και μιας βιωματικής επεξεργασίας, καθώς δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών»... ;;; !!!.

Ανακύπτει λοιπόν ένα πλήθος ερωτημάτων, όπως τα θέτουν οι διαφωνούντες θεολόγοι :
Αλήθεια, πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες;
Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής;
Πού είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.λ.π. να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία;
Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά;
Τι είδους πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών;
Ρωτήθηκαν μήπως οι υπεύθυνοι γονείς, αν θέλουν τα ανήλικα παιδιά τους να αποδομήσουν τις «έμφυλες ταυτότητες» και ποιοι είναι αυτοί που θα τους τις αποδομήσουν;
Με τι θα τις αντικαταστήσουν; Με «διεμφυλικές»; Γιατί κι αυτό το προβλέπει η Εγκύκλιος.... τουλάχιστον για γονείς και εκπαιδευτικούς: Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου).
Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;


 Η φωτογραφία είναι από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας: https://www.minedu.gov.gr/eidiseis/26144-23-12-16-thematiki-evdomada-me-titlo-soma-kai-taftotita-sto-gymnasio
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

5 comments:

  1. Μπράβο στην ΠΕΘ, υπερθεματίζουμε και τους συγχαίρουμε, ας καλέσουν τους γονείς σε τρόπο αντίδρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλα μπραβοοοοο!Συνεχιστε δυναμικα!!!Ενημερωστε!!!Να ξεσηκωθουν ολοι οι συλλογοι γονεων!Δεν παιζουμε με τις ψυχες των παιδιων μας!!!Φτανει πια με την σιχαμερη προπαγανδα τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να κλεισουν τα σχολεια,αν δεν αποσυρθει η εγκυκλιος!!!Που ειναι οι συλλογοι γονεων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ως γονεας εχω να πω πως ολα αυτα ειναι ακρως επικυνδινα για τα παιδια μας!Ελεος με τον καθε ενα δηθεν υπουργο,δηθεν για το καλο των παιδιων,που θελει να πειραματιστει με αθωες ψυχες!!!Ολοι μαζι γονεις,εκπαιδευτικοι,εκκλησια,δεν πρεπει να επιτρεψουμε να πραγματοποιηθει αυτο το εκτρωμα που παρουσιαζουν οι "κυριοι"του υπουργειου!Κατω τα χερια απο τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ"ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η θεματική εβδομάδα ξεκίνησε. Ευγενική προτροπή στην ΠΕΘ να ρίξει μια ματιά -αν και καθυστερημένα αφού έχει ήδη τοποθετηθεί- σε καθεμιά από τις δραστηριότητες που περιλαμβάνονται στο προτεινόμενο εκπαιδευτικό υλικό για τις συγκεκριμένες υποενότητες ώστε να διαπιστώσει πόσο "εκτός θέματος" είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.