Κάποιοι μου είπαν ότι τα κηρύγματα, που τώρα δημοσιεύω σε βίντεο δεν έχουν το ίδιο ύφος με τα κείμενα, που γράφω ή με τις ομιλίες, που κάνω σε πλατείες ή οπουδήποτε αλλού.

Και βέβαια αυτό είναι φυσικό. Δεδομένου ότι τα κηρύγματα αυτά εκφωνήθηκαν σε ναούς. Όπου ο ομιλητής είναι υποχρεωμένος να λάβει υπόψη του τη σύνθεση του ακροατηρίου, το οποίο-θέλει δεν θέλει-είναι υποχρεωμένο να τον ακούσει. Ενώ ένα κείμενο σε εφημερίδα όποιος θέλει το διαβάζει ή μια ομιλία σε ελεύθερο χώρο όποιος θέλει την ακούει.
Κατά κοινή ομολογία τα κηρύγματα αυτά κινούνται μέσα στα όρια του σεβασμού των πάσης φύσεως ευαισθησιών του ακροατηρίου.  Το οποίο, όπως επανειλημμένα έχω πει, έμενε κυριολεκτικά ενθουσιασμένο.
Αλλά μέσα στα πλαίσια αυτής της «κοινής ομολογίας» και του ενθουσιασμού δεν μπορούν να συμπεριληφθούν βέβαια και οι εγκάθετοι ρουφιάνοι του πολιτικού και του θρησκευτικού κατεστημένου. Οι οποίοι ο, τι κι αν πεις γι’ αυτούς αποτελεί πρόκληση, εφόσον αναφέρεται στην επικαιρότητα της κοινωνικής πραγματικότητας. Και ιδιαίτερα της σημερινής, που είναι περισσότερο από κάθε άλλη φορά, προκλητική και εφιαλτική.


Και βέβαια, ανεξαρτήτως του τι θα πει ο ομιλητής, οι χαφιέδες και οι ρουφιάνοι μπορούν να εφεύρουν τις οποιεσδήποτε συκοφαντίες, εφόσον εκείνοι στους οποίους θα τις μεταφέρουν είναι έτοιμοι να τις δεχτούν ανεξέταστα. Δεδομένου ότι εξυπηρετούν και τους δικούς τους σκοπούς.
Στη σειρά, λοιπόν, «τα απαγορευμένα κηρύγματα» δημοσιεύω το κήρυγμα της επόμενης Κυριακής (Τυροφάγου, 2 Μαρτίου). Και «όσοι πιστοί» μπορείτε να το ακούσετε και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας, σχετικά με το, αν έχει σχέση με την οποιαδήποτε κομματική πολιτική. Γεγονός που ισχύει με πολλούς παπάδες, μοναχούς και δεσποτάδες, οι οποίοι  στηρίζουν και προωθούν προκλητικά και απροκάλυπτα τα κόμματα και αποκόμματα εξουσίας. Έστω κι αν αυτά καταπροδίδουν την πατρίδα και δολοφονούν μυριοτρόπως το λαό μας.
Παραθέτω στη συνέχεια την ηλεκτρονική του διεύθυνση. Και πιστεύω ότι παρότι ειπώθηκε στο παρελθόν, παραμένει πάντοτε επίκαιρο: Δεδομένου ότι στηρίζεται  στο Ευαγγέλιο, το οποίο είναι, όχι μόνο διαχρονικά, αλλά και διαιώνια επίκαιρο. Ιδιαίτερα μάλιστα,  αφού αναφέρεται, κατά κύριο λόγο, στα διαχρονικά πάθη της λαιμαργίας, της μνησικακίας και της αδικίας. Και στις οδυνηρές συνέπειές τους…
Ιδού, λοιπόν,  η ηλεκτρονική του διεύθυνση:


Σας ευχαριστώ!


Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.