Articles by "ΤΟΠΙΚΑ"

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΟΠΙΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Επιτυχία σημείωσε η χθεσινή 2η συνάντηση στον Δήμο Θερμαϊκού, φίλων και υποστηρικτών της ΕΛΠΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ που έγινε στην Περαία.
Η μεγάλη προσέλευση καθώς και η ενθουσιώδης ενεργητική συμμετοχή πιστοποίησαν την τεράστια αποδοχή που συγκεντρώνει το κίνημα των Ανεξάρτητων Πολιτών της Μαρίας Καρυστιανού.
Παραβρέθηκαν και χαιρέτισαν μέλη του Συντονιστικού Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκης και Β' Θεσσαλονίκης.
Μίλησαν πολλοί από τους παρισταμένους, από όλες τις περιοχές του Θερμαϊκού.

Ο φιλόξενος χώρος του Antico cafe - bistrot αποδείχθηκε μικρός.

Η συνάντηση εξουσιοδότησε τη Συντονιστική Επιτροπή του πυρήνα να εκδώσει ψήφισμα για τη σχεδιαζόμενη αμμοληψία 6 εκατομμυρίων κυβικών από το Φανάρι της Επανομής που το Υπουργείο Περιβάλλοντος ενέκρινε για την κατασκευή του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ. Και μάλιστα χωρίς να έχει προηγηθεί πλήρης Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την επιβάρυνση σε μια προστατευόμενη περιοχή από το δίκτυο Natura 2000.



Η επόμενη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί σε δύο βδομάδες.



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Στη 𝛅𝛈𝛍𝛊𝛐𝛖𝛒𝛄ί𝛂 𝚳𝛈𝛕𝛒ώ𝛐𝛖 𝚫𝛊𝛋𝛕ύ𝛐𝛖 𝚬𝛉𝛆𝛌𝛐𝛎𝛕ώ𝛎 με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας με πολίτες που επιθυμούν να συμβάλλουν ουσιαστικά στην προστασία και την ευζωία των αδέσποτων ζώων συντροφιάς προχωρά ο ⅀ύ𝛎𝛅𝛆𝛔𝛍𝛐ς ℿ𝛒𝛐𝛔𝛕𝛂𝛔ί𝛂ς 𝛋𝛂𝛊 ℿ𝛆𝛒𝛊𝛃ά𝛌𝛌𝛐𝛎𝛕𝛐ς 𝚨𝛅έ𝛔ℼ𝛐𝛕𝛚𝛎 𝚭ώ𝛚𝛎 𝚨𝛎𝛂𝛕𝛐𝛌𝛊𝛋ής 𝚯𝛆𝛔𝛔𝛂𝛌𝛐𝛎ί𝛋𝛈ς.

Πρόκειται για ένα νέο εργαλείο συνεργασίας και ενεργής συμμετοχής των πολιτών των Δήμων Θερμαϊκού, Θέρμης και Καλαμαριάς οι οποίοι είναι μέλη του ΣΥ.Π.&Π.Α.Ζ.Α.Θ.

Μέσα από το Δίκτυο Εθελοντών, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στη φροντίδα και υποστήριξη των αδέσποτων ζώων, ενισχύοντας το έργο του ΣΥ.Π.&Π.Α.Ζ.Α.Θ. και προάγοντας
την υπεύθυνη φιλοζωία,
την κοινωνική ευαισθητοποίηση και
την αλληλεγγύη στις τοπικές κοινωνίες.
Η συμβολή των εθελοντών αποτελεί πολύτιμο κρίκο στην κοινή προσπάθεια για τη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου προστασίας και φροντίδας των αδέσποτων ζώων συντροφιάς, συμβάλλοντας παράλληλα στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ΣΥ.Π.&Π.Α.Ζ.Α.Θ. στο www.syppazath.gr, όπου υπάρχει το αντίστοιχο πεδίο/εικόνα για το «𝜧𝜼𝝉𝝆ώ𝝄 𝜟𝜾𝜿𝝉ύ𝝄𝝊 𝜠𝜽𝜺𝝀𝝄𝝂𝝉ώ𝝂»
Πατώντας πάνω σε αυτό, οι πολίτες οδηγούνται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου μπορούν να υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής τους , δηλώνοντας:
τα στοιχεία επικοινωνίας
τους τομείς ενδιαφέροντος
και τη διαθεσιμότητά τους

Ο ΣΥ.Π.&Π.Α.Ζ.Α.Θ., αναλαμβάνει αυτήν την πρωτοβουλία με γνώμονα την οργανωμένη και αποτελεσματική διαχείριση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς και στο πλαίσιο εφαρμογής του Ν. 4830/2021 «Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα AΡΓΟΣ».



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Του Γιώργου Νικολαΐδη

Ο Ναυτικός Όμιλος Ακτής Θερμαϊκού - ΝΟΑΘ σύμφωνα με το αγωνιστικό καλεντάρι της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας – ΕΙΟ και υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Δήμου Θερμαϊκού, διοργάνωσε τους ιστιοπλοϊκούς αγώνες, OPEN Πανελλήνιο Πρωτάθλημα TORNADO (CATAMARAN) 2026 από την Πέμπτη 21 έως την Κυριακή 24 Μαΐου 2026 στο θαλάσσιο χώρο στην περιοχή της Περαίας και Νέων Επιβατών του Δήμου Θερμαϊκού. Οι εγκαταστάσεις του ομίλου βρίσκονται παραπλεύρως του πρώην ξενοδοχείου «Ξενία» στην Παραλία Περαίας και σημερινό ΣΑΕΚ Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Η επόμενη αγωνιστική συνάντηση θα είναι στο OPEN Πανελλήνιο διασυλλογικό «ΚΥΠΕΛΛΟ CATAMARAN ΑΛΜΠΑΤΡΟΣ 2026»προς τιμήν των 31ων γενεθλίων του ΝΟΑΘ και του ιδρυτη του και 1ο Πρόεδρο του ΝΟΑΘ Ιωαννίδη Στέργιο, από το Σάββατο 13 έως την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026.

Οι εν λόγω διοργανώσεις, έχουν στόχο την προβολή του ναυταθλητισμού, τη ψυχαγωγία των επισκεπτών της περιοχής μας με ένα μοναδικό θέαμα χρωμάτων και ταχύτητας, καθώς και την ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Περαίας, Νέων Επιβατών και Αγίας Τριάδος, ως έναν μοναδικού κάλους και προτερημάτων θαλάσσιο στίβο αγώνων.

Ολυμπιονίκες και διακεκριμένα ονόματα της παγκόσμιας ιστιοπλοΐας, Όπως ο Κώστας Τριγκώνης, ο Ντάνη Πασχαλίδης, ο Νίκος Μαύρος και ο Παριανός Πολύδωρος συμμετείχαν στους αγώνες.
Δώδεκα αθλητές από τρεις ναυτικούς ομίλους στην κατηγορία του πρώην Ολυμπιακού αγωνίσματος CATAMARAN TORNADO, ένα σκάφος υψηλών επιδόσεων , μεγάλων ταχυτήτων και εντυπωσιακών εμφανίσεων.





Ο Όμιλος ευχαριστεί θερμά όσους βοήθησαν την διεξαγωγή του πανελλήνιου αυτού πρωταθλήματος.



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Σχεδιάζουν να "ξηλώσουν" τον βυθό ενός ευαίσθητου παράκτιου οικοσυστήματος.

4 εκατομμύρια κυβικά μέτρα άμμου από το Ακρωτήρι Επανομής προορίζονται για την επέκταση του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ. Μια οικολογική και τουριστική καταστροφή για την περιοχή μας, που πάει να περάσει στα "μουλωχτά".

Χωρίς να ρωτήσουν την τοπική κοινωνία.
Χωρίς σοβαρές περιβαλλοντικές μελέτες.
Αγνοώντας την ΟΜΟΦΩΝΗ άρνηση του Δήμου μας.

Τι σημαίνει αυτό για εμάς;
Αλλοίωση των ακτών μας, οριστική καταστροφή αλιευτικών πεδίων, βαρύ χτύπημα στον τουρισμό και στον βιοπορισμό της κοινωνίας του Θερμαϊκού.

Η ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης είναι αναγκαία, αλλά ΟΧΙ πάνω στα συντρίμμια του δικού μας τόπου. Δεν είμαστε ενάντια στα έργα, είμαστε ενάντια στη λογική που μας αντιμετωπίζει ως περιβαλλοντικό "δανειοθάλαμο".

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και εμείς. Καμία απόφαση χωρίς διαφάνεια, τεκμηρίωση και την έγκρισή μας. Ο Δήμος Θερμαϊκού είναι τόπος ζωής!

Όλοι μαζί, πολίτες, επαγγελματίες και φορείς, δίνουμε μια ξεκάθαρη απάντηση:

ΠΟΤΕ: Παρασκευή 22 Μαΐου
ΩΡΑ: 12:00 το μεσημέρι
ΠΟΥ: Λιμάνι Θεσσαλονίκης (Πύλη εισόδου πεζών)


Κοινοποιήστε το! Δεν θα τους αφήσουμε να αποφασίσουν για εμάς, χωρίς εμάς.



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου


Μπορεί να άργησε μια σχολική χρονιά.
Αλλά τελικά έγιναν χθες τα εγκαίνια του θερμοκηπίου του ΕΠΑΛ της Επανομής.

Τελέστηκε η επίσημη τελετή της παράδοσης- παραλαβής του θερμοκηπίου που τόσο απαραίτητο είναι για την σωστή εκπαίδευση των μαθητών Γεωπονίας του σχολείου.
Παρόντες μέλη της Διοίκησης του Δήμου Θερμαϊκού με επικεφαλής τον Δήμαρχο Θεόδωρο Τζέκο και μέλη της Διεύθυνσης του ΕΠΑΛ.



Το νέο θερμοκήπιο, που έρχεται να αντικαταστήσει το προηγούμενο, που παραχωρήθηκε για τις ανάγκες ανέγερσης του κλειστού γυμναστηρίου πέρσι, είναι έκτασης 280 τ.μ διαθέτει πολυκαρβονική κάλυψη, αυτόματο φυσικό αερισμό και γαλβανισμένο σκελετό υψηλής αντοχής, ενώ είναι πλήρως πιστοποιημένο και ασφαλές.

Παράλληλα, ολοκληρώθηκε και η προμήθεια ενός δεύτερου, μικρότερου θερμοκηπίου 24 τ.μ. , το οποίο καλύπτει πρόσθετες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών.

Με τις δύο νέες εγκαταστάσεις, ο Δήμος Θερμαϊκού ολοκληρώνει μια ουσιαστική αναβάθμιση των εργαστηριακών υποδομών του σχολικού συγκροτήματος ΕΠΑΛ Επανομής ενισχύοντας περαιτέρω την εξωστρέφεια ενός σχολείου που προσελκύει ήδη μαθητές από κάθε γωνιά της Θεσσαλονίκης.







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

της Τζένης Τσοπάνογλου

Μια άλλη μαγική βραδιά τέχνης είχαμε την χαρά να ζήσουμε στην χθεσινοβραδινή παράσταση του έργου : « Γιαννούλης Χαλεπάς Η Κοιμωμένη μου »του Γ.Χριστοδούλου από τους”Φύρδην Μίγδην” στο κατάμεστο θέατρο “ Σοφούλη “.
Ένα μοναδικό θέαμα που άναψε το φυτίλι του θαυμασμού και της συγκίνησης μας, με την εμπνευσμένη σύλληψή του και την μαστορική έκφρασή του!!! Αυτοί οι τεχνίτες του πολιτισμού,οι “ Φύρδην Μίγδην “ για άλλη μια φορά μας δάνεισαν τα μάτια της ψυχής τους, βυθίζοντας μας στα έσχατα όρια της ανθρώπινης αβύσσου και της συντριβής,ως την παραφροσύνη και τον ολοκληρωτικό εκμηδενισμό!!
Χάρη στο ταλέντο, την έμπνευση και την δημιουργική πνοή τους “ χτίσανε “ το έργο τους ,το “γλυπτό” τους με τον εύπλαστο πηλό του λόγου, της εικόνας και της μουσικής!!! 
‘Ένα έργο με βαθιά επίδραση για την ζωή του μεγάλου γλύπτη Χαλεπά ,που σκάβοντας τα μάρμαρα, ιστορούσε τις θλίψεις και τους πόνους του, τους φευγαλέους στοχασμούς του αλλά και την πίστη του στην ομορφιά!!!!
Του καλλιτέχνη που έφτιαχνε τα αγάλματά του, τα αγγεία του από τον πηλό για να εκφράσει τα πράγματα που τον περιτριγύριζαν, τις εικόνες από τα όνειρα του αλλά και από τους πιο φριχτούς εφιαλτες του!!!
Του ανθρώπου που η Τέχνη τον καλούσε να φτιάξει τον δικό του κόσμο, βγαλμένο από την ψυχή του. Ένα κόσμο αποτελούμενο από μορφές που θα του έδιναν διέξοδο στο χάος που ζούσε, που δεν έφτιαξε ο ίδιος και γι αυτο δεν το αντιλαμβανόταν. Ένα κόσμο που δεν έχει απλώς μορφή αλλά μια μορφή που είναι αλήθεια !!!!

“Φύρδην Μίγδην” σας ευχαριστούμε που για ακόμα μια φορά υπηρετώντας την τέχνη σας, δημιουργείτε Αξία στον κόσμο, αποκαλύπτετε τον άνθρωπο και ανακαλύπτετε τον πολιτισμό!!!!!!!!!



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

  Μια ξεχωριστή δράση βιωματικής μάθησης έρχεται να εντυπωσιάσει και να ενημερώσει! 

Παρασκευή 8 Μαΐου 10:00 π.μ. Λιμάνι Νέας Μηχανιώνας 

Το Α’ Λιμενικό Τμήμα Νέας Μηχανιώνας θα πραγματοποιεί ζωντανή επίδειξη αντιμετώπισης θαλάσσιας ρύπανσης με τη χρήση σκάφους, παρουσιάζοντας βήμα-βήμα τη διαδικασία:
Εντοπισμός θαλάσσιας κηλίδας
Εγκλωβισμός με πλωτά φράγματα
Περισυλλογή με απορροφητικά υλικά
Μεταφορά & ασφαλής διαχείριση επιβλαβών ουσιών 

Καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, θα υπάρχει ζωντανή ηχητική επεξήγηση για κάθε στάδιο της επιχείρησης.

Μια εντυπωσιακή εμπειρία που συνδυάζει γνώση, δράση και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση!


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου



Με πολλή αγάπη και χαρά οι μαθητές/τριες του Εσπερινού ΕΠΑΛ Επανομής  ετοίμασαν την θεατρική παράσταση με τίτλο "Πόψι γάμους γένιτι" που θα παρουσιαστεί ανήμερα του Αγίου Αργυρίου στις 11 Μαίου στις εκδηλώσεις που διοργανώνει ο Δήμος Θερμαϊκού για τα "Αργύρια 2026". 

Σας περιμένουμε όλους και όλες να στηρίξετε το σχολείο μας!
 Δεν θα λείψει κανείς....

Αναλυτικά το πρόγραμμα εκδηλώσεων των 38ων ΑΡΓΥΡΙΩΝ θα αναρτήσουμε σε άλλο ποστάρισμά μας.

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Σημερινές φωτογραφίες από τον υπαίθριο χώρο του 8ου Νηπιαγωγείου Περαίας.
Θα επιληφθεί η υπηρεσία καθαριότητας ή πρασίνου του Δήμου Θερμαϊκού;
Ή να περιμένουμε εμφάνιση φιδιών για να παίξουν με τα νήπια;



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Σε ένα καθοριστικό βήμα, για την οριστική επίλυση του σοβαρότερου ίσως προβλήματος που απασχολεί και απειλεί την περιοχή, προχωρά μεθοδικά ο Δήμος Θερμαϊκού. 

Μετά από συντονισμένες ενέργειες, η Διοίκηση του δήμου αναλαμβάνει ενεργητικό ρόλο και καταθέτει πλήρη μελέτη και ολοκληρωμένη πρόταση για τη διευθέτηση των επτά ρεμάτων της Περαίας, των Ν. Επιβατών και της Αγίας Τριάδας, διεκδικώντας χρηματοδότηση ύψους 7 εκατομμυρίων ευρώ από την διαχειριστική αρχή της Περιφέρειας. 

Η περιοχή μας έχει βιώσει στο παρελθόν με τον πιο σκληρό τρόπο τις συνέπειες των ακραίων καιρικών φαινομένων, με αποκορύφωμα τις καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του 2016. 
        Σήμερα, η Διοίκηση του Δήμου Θερμαϊκού κάνει πράξη αυτό που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια και με αποκλειστικό γνώμονα την ασφάλεια των πολιτών, ανέλαβε τη σχετική πρωτοβουλία και εξασφάλισε όλες τις απαραίτητες μελέτες και εγκρίσεις. 
Τελευταία, ο Δήμος Θερμαϊκού έλαβε την αρμοδιότητα εκτέλεσης του έργου με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, καθώς το έργο δεν ήταν στο πλάνο υλοποίησης από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία έχει ως φορέας την ευθύνη των ρεμάτων. 
        Παράλληλα, προκειμένου το έργο να τρέξει άμεσα και με απόλυτη διαφάνεια, ο Δήμος προχώρησε σε Προγραμματική Σύμβαση με τον «Αναπτυξιακό Οργανισμό Κεντρικής Μακεδονίας Α.Ε.» (Α΄ΟΤΑ - ΠΚΜ Α.Ε.). Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η τεχνική επάρκεια που απαιτείται για ένα έργο τέτοιου βεληνεκούς, καθώς ο Οργανισμός αναλαμβάνει την άρτια σύνταξη των τευχών δημοπράτησης, τη διενέργεια και την επίβλεψη του διαγωνισμού. 

Η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση του φακέλου του έργου των 7 εκατ. ευρώ στο πρόγραμμα Κεντρική Μακεδονία 2021-2027 από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) είναι η 29η Μαΐου 2026. Ο Δήμος Θερμαϊκού θα καταθέσει την πρόταση εγκαίρως, κλείνοντας οριστικά το θέμα των 7 ρεμάτων και εξασφαλίζοντας την αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής για τα επόμενα 50 χρόνια, σε συνδυασμό και με το έτερο αντιπλημμυρικό έργο στα όρια του Τεχνολογικού Πάρκου, το οποίο επίσης θα χρηματοδοτηθεί από το ίδιο πρόγραμμα. 

Δυστυχώς την ίδια στιγμή, άνθρωποι που διοικούσαν τον δήμο στο παρελθόν, αντί να συμμερίζονται την ικανοποίηση από την σπουδαία αυτή εξέλιξη, λασπολογούν εφευρίσκοντας διάφορα σενάρια - αποκυήματα της φαντασίας τους. 

         Σχετικά με τη μεγάλη αυτή εξέλιξη, ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, κ. Θεόδωρος Τζέκος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: 

«Ο Δήμος μας γυρίζει σελίδα και δουλεύοντας μεθοδικά περνάει στην εποχή των μεγάλων έργων υποδομής που αλλάζουν την καθημερινότητα και προστατεύουν τη ζωή μας. Δεν μείναμε θεατές απέναντι στην κλιματική κρίση, ούτε περιμέναμε πρωτοβουλίες από άλλους. Πήραμε την ευκαιρία με υπευθυνότητα, εξασφαλίσαμε τις αδειοδοτήσεις, συνεργαζόμαστε με τους αρμόδιους φορείς της Περιφέρειας και διεκδικούμε 7 εκατομμύρια ευρώ για να θωρακίσουμε τον τόπο μας. Με σχέδιο, σοβαρότητα και πολλή δουλειά, αφήνουμε πίσω την απραξία του παρελθόντος. Η ασφάλεια των συμπολιτών μας και η προστασία των περιουσιών τους είναι για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα και το αποδεικνύουμε με πράξεις».













Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται επίσημα η ριζική αναμόρφωση της οδού Δημοκρατίας, καθώς σήμερα έγινε το πιο αποφασιστικό βήμα για το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης στην ιστορία του Δήμου Θερμαϊκού. 

 Νωρίτερα σήμερα υπεγράφη η Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του Δήμου Θερμαϊκού και της Αναπτυξιακής Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΑΝΕΘ ΑΟΤΑ), η οποία και αναλαμβάνει την πλήρη εκπόνηση των απαιτούμενων τεχνικών μελετών. 

Στην υπογραφή της σύμβασης παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, Θεόδωρος Τζέκος, ο Πρόεδρος της ΑΝΕΘ, Θωμάς Βράνος, και ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού, Πολεοδομίας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Φώτης Μπαξεβάνης. Το «παρών» στη σημαντική αυτή συνάντηση έδωσε επίσης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΘ, Γιώργος Πετρίδης, επιβεβαιώνοντας τη στενή και παραγωγική συνεργασία των δύο πλευρών. 

Η ανάπλαση της οδού Δημοκρατίας συνιστά το κατεξοχήν εμβληματικό έργο το οποίο η Διοίκηση του Δήμου έχει θέσει ως απόλυτη προτεραιότητα προκειμένου να ενταχθεί προς χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα «Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη». 

Το συνολικό κόστος κατασκευής της εμβληματικής αυτής ανάπλασης εκτιμάται ότι μπορεί να φτάσει μέχρι και στα 15 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για έναν κομβικό οδικό άξονα συνολικού μήκους περίπου 3,5 χιλιομέτρων, ο οποίος διασχίζει τον κεντρικό αστικό ιστό, αρχίζοντας από την περιοχή των Νέων Επιβατών και καταλήγοντας στην Περαία. 

Ο τεχνοκρατικός σχεδιασμός του Δήμου προβλέπει παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας, οι οποίες περιλαμβάνουν: 
* Πλήρεις ανακατασκευές πεζοδρομίων με προδιαγραφές καθολικής προσβασιμότητας. 
* Ενεργειακή και αισθητική αναβάθμιση του οδοφωτισμού. 
* Εντυπωσιακή ενίσχυση του αστικού πρασίνου με νέες φυτεύσεις. 
* Βιοκλιματικές αναπλάσεις των πλατειών και των λοιπών κοινόχρηστων χώρων που βρίσκονται κατά μήκος του συγκεκριμένου άξονα. 

Βάσει του χρονοδιαγράμματος, η ΑΝΕΘ αναλαμβάνει να παραδώσει το σύνολο των μελετών –το κόστος των οποίων ανέρχεται σε 427.698 ευρώ– σε διάστημα περίπου 8 μηνών. 

Με την ολοκλήρωση και την υποβολή τους, το έργο αποκτά την απαραίτητη ωριμότητα για να ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία. 

Με την εξέλιξη αυτή, ο Δήμος Θερμαϊκού επιλύει οριστικά τις χρόνιες χωρικές παθογένειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο, ασφαλές και «πράσινο» αστικό κέντρο, ικανό να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των πολιτών και να τονώσει την τοπική αγορά.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου