Επεξεργασμένες προτάσεις για τη βελτίωση του οδικού δικτύου του δήμου Θερμαϊκού, περιλαμβάνει το πρόγραμμα της παράταξης «Συμπολιτεία Θερμαϊκού». Και όπως σημειώνει ο υποψήφιος δήμαρχος, Σπύρος Κουζινόπουλος, «δεν νοείται ανάπτυξη, δεν μπορούμε να μιλάμε για ένα σύγχρονο δήμο Θερμαϊκού, αν πρωτίστως δεν υπάρξει σημαντική βελτίωση των  απαράδεκτων σήμερα δρόμων του και ταχεία διάνοιξη της εξωτερικής περιφερειακής, ώστε να συνδεθεί απευθείας η Εγνατία οδός με το δρόμο Θεσσαλονίκης - Μουδανιών και στη συνέχεια να καταλήξει στη Μηχανιώνα και το Αγγελοχώρι». 

Όπως επισήμανε ο επικεφαλής της «Συμπολιτείας», αν υπήρχε ένας σωστός και ασφαλής δρόμος, ο χρόνος διαδρομής από Μηχανιώνα-Περαία προς Θεσσαλονίκη θα ήταν μόνο 20 λεπτά και όχι μία περίπου ώρα που διαρκεί σήμερα.
Στο πρόγραμμα της «Συμπολιτείας Θερμαϊκού» υπογραμμίζεται η απαξίωση του δήμου μας από τις μέχρι σήμερα διοικήσεις της νομαρχίας και της περιφέρειας, καθώς επίσης η απουσία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου διεκδίκησης, που μετέτρεψαν το δήμο Θερμαϊκού σε φτωχό συγγενή. ΚΙ όλα αυτά την ώρα που όμοροι δήμοι, έπαιρναν δεκάδες εκατομμυρίων από το ΕΣΠΑ, ενώ για το δήμο Θερμαϊκού υπήρχαν μόνο λίγα ψίχουλα.
Σταθερή βάση διεκδίκησης και απαίτηση της διοίκησης μας από την περιφερειακή διοίκηση θα είναι :
-       Η διαπλάτυνση του δρόμου Θεσσαλονίκης-Μηχανιώνας στα 12 μέτρα και η  διευθέτηση του για την αξιοπρεπή και ακίνδυνη πρόσβαση στο δήμο μας.
-       Βελτίωση των δρόμων εισόδου στο δήμο, ώστε να γίνουν πιο αξιοπρεπείς.
-       Σύνδεση της εξόδου Επανομής με Ε.Ο Θεσσαλονίκης-Ν.Μηχανιώνας και παράκαμψη Πλαγιαρίου.
-       Βελτίωση του δρόμου Ν.Μηχανιώνας-Πλαγιαρίου, με διαπλάτυνση σε πρώτη φάση των επικίνδυνων στροφών του, για να σταματήσει να είναι τόσο επικίνδυνος.
-       Ανακατασκευή των σχεδόν κατεστραμμένων δρόμων Επανομής-Μηχανιώνας, Μηχανιώνας-Αγγελοχωρίου, καθώς και των κάθετων δρόμων Περαία-Επανομή και Νέοι Επιβάτες-Επανομή.
-       Συντήρηση των αγροτικών δρόμων. Το αστικό οδικό δίκτυο στο σύνολο του δήμου, απαιτεί διορθώσεις και παρεμβάσεις. Βάζουμε σε ιεράρχηση τις ανάγκες και θέτουμε σαν προτεραιότητες τους δρόμους που εξυπηρετούν σχολεία, την αγορά και την παραλιακή ζώνη.
-       Υλοποίηση μέσα στην επόμενη τριετία της θαλάσσιας συγκοινωνίας με σοβαρότητα, σωστό σχεδιασμό και μακριά από προεκλογικά πυροτεχνήματα για λόγους εντυπωσιασμού.
-       Άσκηση πίεσης στην κυβέρνηση και την Περιφέρεια, για την προώθηση εναλλακτικών μορφών συγκοινωνίας, με μέσα σταθερής τροχιάς μέχρι το δήμο μας(τραμ).
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.