Καλεσμένος στην εκπομπή Αυτοδιοικητικά, στην ATLAS TV, με την Κατερίνα Σμυρλή, βρέθηκε ο επικεφαλής της παράταξης Δράσης Πολιτών κ. Γιώργος Χατζηβαλάσης, που ψύχραιμα και χωρίς κορώνες αναφέρθηκε στα ζητήματα που απασχολούν τον Δήμο Θερμαϊκού.

Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσετε την συνέντευξη από την οποία προκύπτουν, για τα κύρια προβλήματα οι εξής προσεγγίσεις:

ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΑΚΤΩΝ: Περιγράφηκε το έντονο πρόβλημα, που έφτασε να απειλεί ακόμα και τον πεζόδρομο και που έχει περιορίσει την παραλία αλλού ενώ σε άλλες περιοχές του πρώην δήμου έχει συσσωρεύσει τεράστιους όγκους άμμου που αλλάζει την ακτογραμμή. Ο δημοτικός σύμβουλος, αφού τόνισε ότι η ευθύνη για την επιτάχυνση του φαινομένου οφείλεται στην επέκταση του αεροδιαδρόμου, εξέφρασε την απογοήτευσή του γιατί δεν έχουν ληφθεί μέτρα για την ανάσχεση της καταστροφής. Οι μελέτες που έγιναν δεν οδήγησαν σε λύσεις αφού ούτε χρηματοδοτήσεις μικρής κλίμακας προβλέφθηκαν. Ζητά την χρηματοδότηση από την κεντρική κυβέρνηση ή και από Ευρωπαϊκά προγράμματα, που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο σε όλη την έκτασή του.

Την αναζήτηση κονδυλίων και ένταξη σε επαρκή χρηματοδότηση ανέφερε (με εμβόλιμο βίντεο) και ο Δήμαρχος Γιώργος Τσαμασλής.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ: Με αφορμή την εξαγγελία για τη χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας την κατασκευή των τριών κυκλικών κόμβων στην κεντρική οδό Θεσσαλονίκης Μηχανιώνας, ο κ Χατζηβαλάσης την χαρακτήρισε θετική εξέλιξη που θα βοηθήσει το κυκλοφοριακό στην περιοχή. Αλλά δεν δίστασε να περιγράψει την άθλια κατάσταση του οδικού δικτύου (καρμανιόλα χαρακτήρισε την ΕΟ 27), την αδυναμία ουσιαστικής οδικής επικοινωνίας των τοπικών ενοτήτων μεταξύ τους καθώς και τον παρατημένο και μετεξέλιξη σε δρόμο "σκοτώστρα" την οδό Μηχανιώνας - Πλαγιαρίου που μια δυναμική αναμόρφωσή του θα αποτελούσε μια ουσιαστική βελτίωση της πρόσβασης από το Αγγελοχώρι προς τον Περιφερειακό.

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ: Στάσιμη θεωρεί την κατάσταση αναφορικά με την αποκομιδή αφού τα ογκώδη παραμένουν στους δρόμους ή σε νεότευκτες ιδιότυπες χωματερές και η ελάχιστη βελτίωση της αποκομιδής σκουπιδιών στους κεντρικούς κυρίως δρόμους οφείλεται μάλλον στην καλύτερη διαχείριση του ιδιώτη εργολάβου. Στηλίτευσε την παραμονή με 1.000.000 το χρόνο συν 240.000 φπα στον ιδιώτη εργολάβο ενώ έχουν προσληφθεί 32 νέοι εργαζόμενοι (που απασχολούνται σε αλλότρια καθήκοντα) και έχουν αγοραστεί 5 νέα απορριμματοφόρα.


ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ: Κάθετα αντίθετος είναι στην προοπτική ίδρυσης ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης στην περιοχή του πρώην Δήμου Θερμαϊκού ενώ άφησε ανοιχτή την πιθανότητα αυτή να φιλοξενηθεί στην περιοχή της Μηχανιώνας.

Δείτε τα βίντεο που ακολουθούν, και μορφώσετε άποψη για τα ζητήματα που τίθενται:



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.