Έχουν πάρει αλήθεια μεγάλη έκταση οι διαμαρτυρίες καταναλωτών για το τμήμα διαχείρισης δόσεων της μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων πώλησης ηλεκτρικών συσκευών "Κωτσόβολος".
Καταθέτω επίσης και προσωπική μαρτυρία από ταλαιπωρία με κακή διαχείριση οικογενειακού λογαριασμού στη συγκεκριμένη εταιρία.
Το ρεπορτάζ που ακολουθεί ανήκει στην aftodioikisi.

«Μπάχαλο» με όσους πληρώνουν δόσεις στον Κωτσόβολο -Καταγγελίες ότι καταλήγουν… χρεωμένοι (φωτο)


Χαμός γίνεται το τελευταίο διάστημα με τον Κοτσώβολο και με τις δόσεις που πληρώνει ο κόσμος.

Το επίσημο facebook της εταιρείας έχει κατακλειστεί από παράπονα και διαμαρτυρίες για δόσεις που χάνονται, για καρτέλες που δεν ενημερώνονται και στο τέλος, φαίνονται πελάτες που είναι «εντάξει» στις υποχρεώσεις τους, να χρωστούν αρκετά χρήματα!

Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως διαβάζουμε, λύση μπορεί να δοθεί μόνο αν κάποιος πάει στο κατάστημα και επιμείνει να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο.

Ωστόσο, σε συνθήκες πανδημίας, ακόμη και αυτό είναι δύσκολο.

Σε κάθε περίπτωση, καλό θα είναι όταν πληρώνεται μια δόση, να τσεκάρετε, ακόμη και τηλεφωνικά ότι η πληρωμή σας έχει καταχωρηθεί σωστά.

Δείτε κάποιες από τις διαμαρτυρίες:









Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

2 comments:

  1. Δυστυχώς για δεύτερη συνεχή φορά και κατόπιν πολλαπλών επισκέψεων μου στο κατάστημα της εταιρείας Κωτσόβολος του αεροδρομίου έχω αρνητική άποψη για την εξυπηρέτηση της εταιρείας Κωτσόβολος, διότι συνέβησαν τα έξεις:
    Δυστυχώς κατόπιν της συνεργασίας που είχα με την εταιρεία Κωτσόβολος ύστερα από αγορές σε προϊόντα μεγάλης αξίας και ως παλαιός πελάτης δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος για δεύτερη συνεχή φορά .
    Το γράφω αυτό διότι ύστερα από δικό τους λάθος σε αντικατάσταση μια μεγάλης τηλεόρασης σε μικρότερη μου ακύρωσαν το πλυντήριο το οποίο είχα πάρει στην όλη παραγγελία αντί της τηλεόρασης και μου έφεραν την μεγάλη τηλεόραση .
    Αναγκαστικά να πάω δυο φορές στον Κωτσόβολο του αεροδρομίου όπου είχε γίνει η αρχική παραγγελία, ώστε να μου φέρουν την σωστή συσκευή .
    Ως ένδειξη καλής θελησεως και βελτίωσης της εταιρείας μου είπαν ότι θα μου δώσουν μια δωροεπιταγή όπου και το τήρησαν.
    Δυστυχώς όμως η ταλαιπωρία μου συνεχίστηκε διότι το συγκεκριμένο πλυντήριο έπρεπε να αλλαχθεί .
    Αφού πήγα ξανά στον Κωτσόβολο του αεροδρομίου για πολλοστή πλέον φορά για την ίδια συσκευή (πληντυριο) στην οικονομική διαφορά που υπήρχε δεν τήρησαν τις αρχικές εκπτώσεις και έχασα 100 ευρώ από αυτή την αλλαγή .
    Μάλιστα ύστερα από διαφωνία που είχα ως προς την απώλεια της έκπτωσης που είχα με τον Διευθυντή μου είπε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να χάνει με την αλλαγή που θα Δυστυχώς κατόπιν της συνεργασίας που είχα με την εταιρεία Κωτσόβολος ύστερα από αγορές σε προϊόντα μεγάλης αξίας και ως παλαιός πελάτης δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος για δεύτερη συνεχή φορά .
    Το γράφω αυτό διότι ύστερα από δικό τους λάθος σε αντικατάσταση μια μεγάλης τηλεόρασης σε μικρότερη μου ακύρωσαν το πλυντήριο το οποίο είχα πάρει στην όλη παραγγελία αντί της τηλεόρασης και μου έφεραν την μεγάλη τηλεόραση .
    Αναγκαστικά να πάω δυο φορές στον Κωτσόβολο του αεροδρομίου όπου είχε γίνει η αρχική παραγγελία, ώστε να μου φέρουν την σωστή συσκευή .
    Ως ένδειξη καλής θελησεως και βελτίωσης της εταιρείας μου είπαν ότι θα μου δώσουν μια δωροεπιταγή όπου και το τήρησαν.
    Δυστυχώς όμως η ταλαιπωρία μου συνεχίστηκε διότι το συγκεκριμένο πλυντήριο έπρεπε να αλλαχθεί .
    Αφού πήγα ξανά στον Κωτσόβολο του αεροδρομίου για πολλοστή πλέον φορά για την ίδια συσκευή (πληντυριο) στην οικονομική διαφορά που υπήρχε δεν τήρησαν τις αρχικές εκπτώσεις και έχασα 100 ευρώ από αυτή την αλλαγή .
    Μάλιστα ύστερα από διαφωνία που είχα ως προς την απώλεια της έκπτωσης που είχα με τον Διευθυντή μου είπε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να χάνει με την αλλαγή που θα γίνει
    Δεν ξέρω τελικά που μπορώ να βρω το δίκιο μου για δεύτερη φορά …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα ακομη θύμα του κωτσοβολου.Εχω πάρει καινούργια κουζίνα τον Μάιο 750 ευρώ. Από τότε έχει πάει στον μάστορα 3 φορές από 3με 4 μέρες. Σήμερα μου ήρθε η κουζίνα από την Τετάρτη που την πήρε. Ας ελπίσουμε να δουλεύει για τι δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Γιατί θ μου πείτε δεν μίλησες με κανέναν υπεύθυνο??? Πώς???? Τόσα τηλ και κανένας δεν πήρε να ρωτήσει για τοπρόβλημα μας. Στην επόμενη αγορά μακριαααα....!!!@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.