Έχουν πάρει αλήθεια μεγάλη έκταση οι διαμαρτυρίες καταναλωτών για το τμήμα διαχείρισης δόσεων της μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων πώλησης ηλεκτρικών συσκευών "Κωτσόβολος".
Καταθέτω επίσης και προσωπική μαρτυρία από ταλαιπωρία με κακή διαχείριση οικογενειακού λογαριασμού στη συγκεκριμένη εταιρία.
Το ρεπορτάζ που ακολουθεί ανήκει στην aftodioikisi.

«Μπάχαλο» με όσους πληρώνουν δόσεις στον Κωτσόβολο -Καταγγελίες ότι καταλήγουν… χρεωμένοι (φωτο)


Χαμός γίνεται το τελευταίο διάστημα με τον Κοτσώβολο και με τις δόσεις που πληρώνει ο κόσμος.

Το επίσημο facebook της εταιρείας έχει κατακλειστεί από παράπονα και διαμαρτυρίες για δόσεις που χάνονται, για καρτέλες που δεν ενημερώνονται και στο τέλος, φαίνονται πελάτες που είναι «εντάξει» στις υποχρεώσεις τους, να χρωστούν αρκετά χρήματα!

Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως διαβάζουμε, λύση μπορεί να δοθεί μόνο αν κάποιος πάει στο κατάστημα και επιμείνει να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο.

Ωστόσο, σε συνθήκες πανδημίας, ακόμη και αυτό είναι δύσκολο.

Σε κάθε περίπτωση, καλό θα είναι όταν πληρώνεται μια δόση, να τσεκάρετε, ακόμη και τηλεφωνικά ότι η πληρωμή σας έχει καταχωρηθεί σωστά.

Δείτε κάποιες από τις διαμαρτυρίες:









Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.