Στηρίζει την ανάλυσή του στο διάτρητο πιλοτήριο
από βολίδες αντι-τάνκ των μαχητικών SU 25.

Το εντυπωσιακό άρθρο του πιλότου-εμπειρογνώμονα Peter Heisenko, στην Ιστοσελίδα του, anderweltonline.com, αναφέρει τα εξής (σε μετάφραση Μ.Στυλιανού *, από τη Global Research):

“Η τραγωδία του Μαλαισιανού ΜΗ17 εξακολουθεί να διατηρείται μακριά από το φως της σαφήνειας.
Οι ηχογραφήσεις πτήσεως βρίσκονται στην Αγγλία υπό εξέταση. Τι μπορεί να προκύψει από αυτή; Ίσως περισσότερα από όσα μπορείτε να υποθέσετε.
Ειδικώτερα οι ηχογραφήσεις φωνής θα έχουν ενδιαφέρον, όταν εξετάσετε την εικόνα του θραύσματος του πιλοτηρίου. Ως εμπειρογνώμονας της αεροπορίας, εξέτασα με μεγάλη προσοχή τις φωτογραφίες κομματιών του αεροπλάνου που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Πρώτα, μου έκανε κατάπληξη πόσο λίγες φωτογραφίες μπορούμε να βρούμε στο Google από τα θραύσματα του αεροπλάνου. Όλες είναι χαμηλής ανάλυσης, εκτός από μία: Το θραύσμα του πιλοτηρίου κάτω από το παράθυρο, στην πλευρά του πιλότου. Αυτή ωστόσο η εικόνα συγκλονίζει. Στην Ουάσιγκτων μπορείς τώρα να ακούσεις απόψεις πως επρόκειτο για  « ενδεχομένως ένα τραγικό λάθος/ατύχημα» .
Αυτό δεν με εκπλήσσει καθόλου, κατόπιν αυτής της εικόνας του πιλοτηρίου.

Τρύπες εισόδου και εξόδου βολίδων  στην περιοχή
του πιλοτηρίου.
Πηγή όλων των φωτογραφιών: Ιντερνετ

Συνιστώ να  κάνετε κλικ στην μικρή φωτογραφία στα αριστερά. Μπορείτε να κατεβάσετε αυτή την φωτογραφία ως PDF σε καλή ανάλυση. Αυτό είναι απαραίτητο γιατί θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ό,τι περιγράφω εδώ. Τα γεγονότα κραυγάζουν και βρίσκονται πέρα από το πεδίο των υποθέσεων: Το πιλοτήριο παρουσιάζει ίχνη κανονιοβολισμού! Μπορείτε να δείτε ότι τα χείλη από ένα μέρος των οπών είναι λυγισμένα προς τα μέσα. Αυτές είναι οι μικρότερες τρύπες, στρογγυλές και καθαρές, που δείχνουν τα σημεία εισόδου, πιθανώτατα βλήματος διαμέτρου 30 χιλιοστών. Τα χείλη των άλλων, των μεγαλύτερων και κάπως ξεφτισμένων τρυπών εξόδου δείχνουν σχίσματα εξέχοντος μετάλλου που προκλήθηκαν από βλήματα του ίδιου διαμετρήματος.
Επιπλέον, είναι φανερό ότι σε αυτές τις τρύπες εξόδου του εξωτερικού στρώματος του διπλού αλουμινίου της ενισχυμένης δομής τα άκρα είναι σχισμένα ή λυγισμένα -προς τα έξω! Επιπλέον είναι ορατά  μικροκοψίματα, όλα λυγισμένα προς τα έξω, γεγονός που δείχνει ότι θραύσματα βγήκαν από το εξωτερικό περιτύλιγμα από μέσα από το πιλοτήριο. Τα ανοιγμένα σημεία καρφώματος είναι επίσης λυγισμένα προς τα έξω.

Εξετάζοντας αλληλοδιάδοχα τις διαθέσιμες φωτογραφίες ένα πράγμα επιβάλλεται στην προσοχή: Όλα τα κομμάτια του αεροπλάνου των τμημάτων πίσω από το πιλοτήριο είναι σε μεγάλο βαθμό άθικτα, εκτός βέβαια του ότι μόνο θραύσματα του αεροπλάνου απέμειναν.
Μόνο το τμήμα του πιλοτηρίου δείχνει αυτά τα περίεργα σημάδια της καταστροφής. Αυτό αφήνει στον εξεταστή ένα σημαντικό ίχνος.

Αυτό το αεροπλάνο δεν χτυπήθηκε από πύραυλο στο κεντρικό τμήμα του. Η καταστροφή είναι περιορισμένη στην περιοχή του πιλοτηρίου. Τώρα πρέπει να προσθέσετε στα δεδομένα ότι αυτό το τμήμα είναι κατασκευασμένο από ειδικά ενισχυμένο υλικό. Και τούτο επειδή η μύτη οποιουδήποτε αεροπλάνου πρέπει να αντέχει στην σύγκρουση με ένα μεγάλο πουλί σε υψηλές ταχύτητες. Μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία ότι σε αυτή την περιοχή έχουν τοποθετηθεί πολύ ισχυρότερα μείγματα αλουμινίου από ότι στο υπόλοιπο του κελύφους του αεροσκάφους.

Στην συντριβή του αεροπλάνου της Παναμέρικαν στο Λόκερμπυ, ένα μεγάλο τμήμα του πιλοτηρίου διασώθηκε ενιαίο, ακριβώς λόγω αυτής της ειδικής δομής. Στην περίπτωση του Μαλαισιανού ΜΗ17 είναι σαφέστατο ότι και σ΄αυτό επίσης σημειώθηκε έκρηξη μέσα στο αεροπλάνο.

Πυρομαχικά προορισμένα για την καταστροφή τάνκς.

Τι επομένως μπορεί να έχει συμβεί;
Η Ρωσία δημοσίευσε πρόσφατες καταγραφές ραντάρ που επιβεβαιώνουν την παρουσία τουλάχιστον ενός ουκρανικού καταδιωκτικού SU25 πολύ κοντά στο ΜΗ7. Αυτό συμπίπτει με την μαρτυρία του -τώρα αγνοούμενου- Ισπανού ρυθμιστή εναέριας κυκλοφορίας ( Κάρλος), ο οποίος επεσήμανε δύο ουκρανικά μαχητικά κοντά στο Μαλαισιανό επιβατικό.

Αν τώρα εξετάσουμε τον εξοπλισμό του αντιπροσωπευτικού SU25, μαθαίνουμε ότι: Είναι εξοπλισμένο με ένα δίκαννο πυροβόλο 30 χιλιοστών, τύπου GSh-302/AO-17A, εφοδιασμένο με γεμιστήρα 250 εμπρηστικών βολίδων και εκρηκτικών βολίδων ντουμ-ντούμ αντι-τάνκ, τοποθετημένων σε εναλλασσόμενη σειρά. Το Πιλοτήριο του  ΜΗ17 δέχθηκε σαφώς πυρά και από τις δύο πλευρές :οι τρύπες εισαγωγής και εξαγωγής εμφανίζονται στο ίδιο θραύσμα τμήματος του πιλοτηρίου.

Τώρα ας εξετάσουμε τι συμβαίνει όταν μια ριπή από εμπρηστικές και
εκρηκτικές βολίδες αντιτάνκ πλήξουν το πιλοτήριο. Πρόκειται για βλήματα σχεδιασμένα να καταστρέψουν ένα σύγχρονο τανκ. Οι εμπρηστικές βολίδες αντιτάνκ διέσχισαν το πιλοτήριο και βγήκαν από την άλλη πλευρά του ελαφρά παραμορφωμένες. Προορισμός τους είναι άλλωστε να διατρήσουν την ισχυρή θωράκιση ενός τανκ. Επίσης οι εκρηκτικές βολίδες θραυσμάτων, χάρις στα πολυάριθμα σημεία κρούσεως τους, προκαλούν μαζικές εκρήξεις μέσα στο πιλοτήριο, αφού αυτό προορίζονται να κάνουν. Δεδομένων των ταχύρρυθμων βολών του πυροβόλου GSh-302, θα προκαλέσει ταχεία σειρά εκρήξεων μέσα στο πιλοτήριο, μέσα σε πολύ σύντομο χρόνο. Που –θυμηθείτε το- κάθε μια τους προορίζεται να καταστρέψει ένα τάνκ.

Τι είδους «λάθος» διαπράχθηκε έτσι –και από ποιόν;


Επειδή το εσωτερικό των  αεροπλάνων της πολιτικής αεροπορίας είναι ερμητικά κλειστός θάλαμος υπό πίεση, οι εκρήξεις, σε κλάσμα του δευτερολέπτου, θα αυξήσουν την πίεση στο εσωτερικό της καμπίνας σε σημείο ρήξεως. Ένα αεροπλάνο δεν είναι εφοδιασμένο γι΄αυτό, θα σκάσει σαν μπαλόνι. Αυτά εξηγούν ένα εύλογο  σενάριο.

Τα σχεδόν ατόφια θραύσματα των πίσω τμημάτων του αεροσκάφους διερράγησαν στα ασθενέστερα σημεία της δομής, πιθανώτατα κάτω από εξαιρετική εσωτερική πίεση αέρος. Οι εικόνες της ευρείας διασποράς των συντριμμάτων και ο βάναυσος τραυματισμός του πιλοτηρίου ταιριάζουν αρμονικώτατα. Επιπλέον ένα τμήμα πτέρυγας δείχνει ίχνη ξυστής βολής, της οποία προέκταση οδηγεί στο πιλοτήριο. Και είναι ενδιαφέρον ότι ανακάλυψα πως τόσο η φωτογραφία υψηλής ανάλυσης του διάτρητου από σφαίρες τμήματος του πιλοτηρίου όσο και το τμήμα της γδαρμένης πτέρυγας έχουν στο μεταξύ εξαφανισθεί από τις εικόνες του Google. Ουσιαστικά, δεν μπορείτε πια να βρείτε φωτογραφίες θραυσμάτων, εκτός από τα πολύ γνωστά καπνίζοντα ερείπια του αεροπλάνου.

Εάν ακούτε τώρα τις φωνές από την Ουάσιγκτων που μιλούν για ένα πιθανό τραγικό λάθος/ατύχημα», αυτό που απομένει είναι το ερώτημα ποια ήταν η φύση αυτού του «λάθους» που διαπράχθηκε εδώ. Δεν προτίθεμαι να περιπλανηθώ στο πεδίο των υποθέσεων, αλλά θα ήθελα να προσκαλέσω και άλλους να εξετάσουμε το εξής: Το ΜΗ17 έμοιαζε, στον τρίχρωμο σχεδιασμό του με το αεροπλάνο του Ρώσου προέδρου Πούτιν, το οποίο βρισκόταν «κοντά» στο Μαλαισιανό. Στους αεροπορικούς κύκλους «κοντά» θεωρείται κάπου ανάμεσα στα 150 με 200 μίλια. Επίσης ας λάβουμε υπόψη μας σχετικά και την κατάθεση της κ.Γιούλιας Τιμοσένκο, που ήθελε να εκτελέσει τον πρόεδρο Πούτιν με ένα Καλάσνικοφ.


Αλλά αυτά παραμένουν σκέτες εικασίες. Οι ριπές βλημάτων όμως στο πιλοτήριο του Μαλαισιανού ΜΗ17 ασφαλώς δεν είναι εικασίες.”


 * ΠΡΩΗΝ: Του BBC και United Press- Ανταποκριτής της "Ελευθερίας" στο Λονδίνο - πολιτικός συντάκτης-σχολιαστής Ελευθερίας- Διευθυντής Ελληνικής Υπηρεσίας ORTF ( γαλλικής ραδιοφωνίας) κατά την επταετία της χούντας ( εξόριστος στο Παρίσι)- ανταποκριτής στο Παρίσι του ΑΠΕ και του ΄Εθνους ως το 1999- Γεν.Δ/ντής ΑΠΕ επί κυβέρνησης εθνικής ενότητας ως το 1993.
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.