του  Cheikh Dieng

Η Courrier du Soir είχε ήδη κάνει αυτή την αποκάλυψη τον περασμένο Μάρτιο. Ωστόσο, λόγω της τρέχουσας συγκυρίας και μετά το μεγάλο τσίρκο που ζήσαμε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά την ακρόαση του εκπροσώπου της Pfizer, η σύνταξή μας θεώρησε σκόπιμο να αναδημοσιεύσει αυτό το άρθρο, ώστε οι Γάλλοι πολίτες και ο υπόλοιπος κόσμος να γνωρίζουν ότι οι περισσότεροι "ειδικοί σε θέματα υγείας" που εμφανίζονται στην τηλεόραση δεν είναι τίποτα περισσότερο από ηλίθιοι που πληρώνονται αδρά από τη Μεγάλη Φαρμακευτική για να χειραγωγούν την κοινή γνώμη και να φιμώνουν τους πραγματικούς επιστήμονες που, από την πλευρά τους, ενεργούν μόνο στο όνομα της Επιστήμης και των οποίων το μόνο σφάλμα είναι ότι έχουν πολύ αγνή ψυχή για να ανταλλάξουν την αξιοπρέπειά τους με χιλιάδες ευρώ.

***
Μέσα σε 5 χρόνια (μεταξύ 2014 και 2019), οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες απελευθέρωσαν 818 εκατομμύρια ευρώ για να ανταμείψουν γιατρούς με επιρροή στη Γαλλία, σύμφωνα με μελέτη που ζήτησε η εφημερίδα Le Courrier du Soir, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύθηκαν στις 2 Φεβρουαρίου.

Οι KOLs (Key Opinion Leaders) ή το τρομερό όπλο που χρησιμοποιούν οι μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες για να γεμίσουν τις τσέπες τους. Σε κάθε περίπτωση, εν μέσω μιας υγειονομικής κρίσης κατά την οποία οι δεσμοί μεταξύ εργαστηρίων και επιστημόνων έχουν ήδη προκαλέσει έντονη αγανάκτηση, μια μελέτη που διεξήχθη από Γάλλους ερευνητές είναι πιθανό να προκαλέσει έντονη κατακραυγή στη Γαλλία.

Σύμφωνα με την εν λόγω μελέτη, που αναφέρθηκε από το μέσο ενημέρωσης Le Quotidien du Médecin, η φαρμακοβιομηχανία δίνει μεγάλα (οικονομικά) δώρα στους γιατρούς KOL για να πουλήσουν τα προϊόντα της. Τα ποσά που απελευθερώθηκαν είναι συγκλονιστικά. Σύμφωνα με το Quotidien du Médecin, μεταξύ 2014 και 2019, οι κατασκευαστές διοχέτευσαν 6 δισεκατομμύρια ευρώ (παγκοσμίως) σε γιατρούς, εκ των οποίων 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε αμοιβές και 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ σε δώρα σε είδος. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, στη Γαλλία υπάρχουν 548 ιατροί που επηρεάζουν τους ιατρούς.

"Όπως είναι αναμενόμενο, οι KOL είναι πιο κακομαθημένοι από τους άλλους. Ενώ οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης αντιπροσωπεύουν μόνο το 0,24% των επαγγελματιών στη Γαλλία, μόνο αυτοί αντιπροσωπεύουν το 0,68% του συνολικού αριθμού των δώρων και το 1,5% της συνολικής αξίας αυτών των παροχών σε είδος. Κατά μέσο όρο, ένας γιατρός-επίδραση έλαβε το ισοδύναμο των 3. 700 ευρώ σε δώρα ετησίως. Και το 99% των ιατρικών συλλόγων είχαν τουλάχιστον ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου για το οποίο είχε δηλωθεί δώρο", αποκαλύπτει η πηγή.

Στο πλαίσιο της ερευνητικής του εργασίας, το Lecourrier-du-soir. com είχε πρόσβαση στην εν λόγω μελέτη στην αρχική και πλήρη έκδοσή της. Και τα στοιχεία που αποκαλύπτονται είναι εντυπωσιακά. Έτσι, από το 2017 έως το 2019, δηλώθηκαν 1,67 εκατομμύρια συμβατικές συμφωνίες ύψους 125 εκατομμυρίων ευρώ.

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι στη Γαλλία, μεταξύ 2014 και 2019, δηλώθηκαν 7. 354. 492 δώρα ύψους 818 εκατομμυρίων ευρώ. Τα δώρα προς τους KOL εκτιμήθηκαν σε 12,3 εκατομμύρια ευρώ, ή 3700 ευρώ δώρα ετησίως για κάθε KOL. Εν μέσω μιας υγειονομικής κρίσης, η μελέτη αυτή είναι πιθανό να προκαλέσει σεισμό στον κόσμο των μέσων ενημέρωσης.

Εδώ είναι μία από τις πολλές συνεργασίες:


πηγή : Le Courrier du soir via Profession Gendarme / https://reseauinternational.net/ 17.10.22



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.