Headlines News :
Home » , , , , , » 54422 Το νούμερο απάτη - βδέλλα και οι συνένοχοι COSMOTE, VODAFON και ΕΕΤΤ : ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ !!!!

54422 Το νούμερο απάτη - βδέλλα και οι συνένοχοι COSMOTE, VODAFON και ΕΕΤΤ : ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ !!!!

Written By Χρήστος Ιβάνοβιτς on Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014 | 23.11.14



Υπάρχει μια εταιρία-φάντασμα: η Νετ Σμαρτ με έναν απαντητικό τηλεφωνητή στον αριθμό φάντασμα: 210 60 69 597
Παίρνουν το τηλέφωνό σου από κάποιο "ηλίθιο" site στο ίντερνετ, που έχει φτιαχτεί για αυτή ακριβώς τη δουλειά... (φταις γιατί μπήκες σ' αυτό ...)
''Δέχεσαι'' (με την έννοια του ''δεν αρνείσαι'') να μπεις στη ''υπηρεσία'' τους και δέχεσαι 2 μηνύματα SMS την εβδομάδα τα οποία χρεώνεσαι κανονικότατα 2 ευρώ το SMS.
Ψάχνεις να βρεις την εν λόγω εταιρία και σε δουλεύουν στην COSMOTE...
Ρωτάς την COSMOTE αν παίρνει κάποιο ποσοστό απ' το 2-ευρουλάκι, αλλά δεν σου λένε κάτι σαφές...
Πιθανότατα (όπως αναφέρει το indymedia) το 50% πηγαίνουν στην Cosmote (προφανώς το ίδιο συμβαίνει και με τις άλλες εταιρείες κινητής).Στην εικόνα είναι οι όροι και χρεώσεις της VODAFON για συνδρομητικές υπηρεσίες "τρίτων" όπου και το περί ου ο λόγος 54422 και τα απατεώνικα αδελφάκια του.
Η ΑΝΟΧΗ της ΕΕΤΤ στο ζήτημα αυτό είναι σκανδαλώδης , που καταντάει συνενοχή.
Ούτε λίγο ούτε πολύ σε κλέβουν κανονικά και με το νόμο ...
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ;;;


Διαβάστε μια από τις άπειρες καταγγελίες που ανέβηκαν στο διαδίκτυο για το θέμα:

Χωρίς να γνωρίζω πως (σίγουρα κάποιο απο τα ανήψια μου την έκανε πάλι),
μου έρχονται μηνύματα από το 54422 με θέμα "έξυπνο" και γράφουν διάφορες άχρηστες πληροφορίες, του στυλ, ποιες γυναίκες κοιμούνται περισσότερο...
Το κακό είναι ότι ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ 2€.
Τον τελευταίο μήνα χρεώθηκα συνολικά 20€, τον προηγούμενο 18.
Πήρα τηλέφωνο στην cosmote, μου έδωσαν δύο τηλέφωνα από την εταιρία News-smart στην οποία και πήρα (ποιος ξέρει κι αυτό το τηλεφώνημα πόσο κόστισε).
Βγήκε μήνυμα τηλεφωνητή που ανέφερε ότι η θυρίδα τους είναι γεμάτη και πρέπει να πάρω αργότερα...
Με δεδομένο ότι ήδη θα έρθει κι άλλη 20άρα τον επόμενο μήνα, τι άλλο μπορώ να κάνω;
Η ΚΟΣΜΟΤΕ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΗΣ, ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ; Η τελφωνήτρια μου είπε ότι η New-smart είναι υπεύθυνη...

Μιλάμε για 240€ σε ετήσια βάση, νούμερο δε θέλω να αλλάξω, τι κάνω;

Η κατάσταση έχει ξεφύγει και όλοι σφυρίζουν αδιάφορα.. ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ "ΟΡΟΥΣ " ...... ΠΑΡΑΚΆΤΩ..

http://skill2thrill.com/GR/support/download?template=ProductInfo&page=terms

ΕΛΛΗΝΙΚΑ | Όροι και Κανόνες
Συνδρομητική Υπηρεσία Κουίζ


1. Η "Συνδρομητική Υπηρεσία Κουίζ" παρέχεται από τη Skill2Thrill. Γραμμή Βοηθείας: 210 606
9597.

2. Εισάγοντας τον κωδικό ενεργοποίησης PIN στο πεδίο κειμένου της ιστοσελίδας ή απαντώντας
σε μας με ένα SMS στο 54422 αποδέχεστε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με
τους κανόνες αυτούς. Αν δεν αποδέχεστε τους κανόνες, τότε δεν πρέπει να συμμετέχετε στον
διαγωνισμό.

3. Η Υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους κατοίκους της Ελλάδας άνω των 18 ετών ή κατόπιν γονικής
συναίνεσης. Οι εργαζόμενοι και οι μεσίτες της Skill2Thrill καθώς και οι συγγενείς πρώτου
βαθμού των εργαζόμενων και μεσιτών της Skill2Thrill δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στον
Διαγωνισμό του Κουίζ.

4. Εισάγοντας τον κωδικό ενεργοποίησης PIN στο πεδίο κειμένου της ιστοσελίδας ή απαντώντας
σε μας με ένα SMS στο 54422 για να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας μέσω της ιστοσελίδας μας,
συμμετέχετε και στο τεστ και στη συνδρομητική υπηρεσία μέσω μηνυμάτων, σε εβδομαδιαία
βάση, της Skill2Thrill.

5. Το κόστος λήψης ενός SMS μηνύματος για το τεστ ή τη συνδρομητική υπηρεσία είναι 2.07 ευρώ
(για παράδειγμα 2 ευρώ για τη λήψη μίας ερώτησης). Θα χρειαστεί να ελέγξετε με τον πάροχό
σας, εάν υπάρχουν τυχόν επιπρόσθετα κόστη.

6. Το Κουίζ αποτελείται από δύο γύρους: τον προκριματικό γύρο και τον τελικό γύρο.

7. Ο προκριματικός γύρος αποτελείται από 4 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

8. Ο τελικός γύρος είναι ο Νοκ-άουτ γύρος και έχει μία ανοιχτή ερώτηση. Νικητής θα είναι ο
πρώτος που θα στείλει τη σωστή απάντηση ή την απάντηση που είναι πιο κοντά στη σωστή.
Αυτή η πληροφορία θα ανακοινωθεί μαζί με τις ερωτήσεις. Δεν παίζει ρόλο η τύχη σε αυτό
παιχνίδι. Η ερώτηση Νοκ-άουτ είναι δωρεάν (ενδέχεται να υπάρχει η καθιερωμένη χρέωση
μηνύματος SMS).

9. Εκτός από τις τέσσερις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που σας αποστέλλονται ως μέρος του
κουίζ, η Skill2Thrill ενδέχεται να χρειαστεί να στείλει ακόμα ένα μήνυμα με πληροφορίες
σχετικά με τον τελικό.

10. Αν υπάρχει μία προθεσμία μέχρι την οποία πρέπει να παραληφθεί μία απάντηση, αυτό θα
αναφέρεται στην ερώτηση που έχει αποσταλεί μέσω μηνύματος στο κινητό σας.

11. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των φορών που μπορείτε να συμμετέχετε στο κουίζ. Παρ'
όλα αυτά, κάθε αριθμός κινητού τηλεφώνου μπορεί να έχει μόνο μία θέση στον τελικό γύρο.

12. Ο καθορισμός του νικητή από τη Skill2Thrill είναι οριστικός. Οι συμμετέχοντες δεν έχουν
κανένα δικαίωμα να κάνουν ένσταση.

13. Οι νικητές θα ειδοποιηθούν με κλήση στο κινητό τους τηλέφωνο. Αν ο νικητής δεν απαντήσει το
τηλέφωνό του μετά από δύο προσπάθειες μας, το βραβείο θα πάει στον συμμετέχοντα της
δεύτερης θέσης. Οι νικητές όλων των Συνδρομητικών Υπηρεσιών Κουίζ ανακοινώνονται σε αυτή
την ιστοσελίδα.

14. Αν για κάποιο λόγο, πέρα από τον έλεγχο της Skill2Thrill, δεν είναι δυνατό να δοθεί το βραβείο
που διαφημίζεται, η Skill2Thrill θα δώσει ένα άλλο αντικείμενο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

15. Το βραβείο παραδίδεται εντός 28 ημερών από την ημερομηνία λήξης του κουίζ.

16. Οι νικητές πρέπει να στέλνουν ένα ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης στο
info.gr@Skill2Thrill.com, όπου θα γράφουν την τρέχουσα διεύθυνσή τους, το πλήρες όνομά τους
και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Αυτά τα στοιχεία συγκρίνονται με τα αρχεία της
Skill2Thrill. Αν το ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης δεν παραληφθεί από τη Skill2Thrill 28
ημέρες μετά την πρώτη επαφή με τον νικητή, το βραβείο θεωρείται χαμένο. Τα βραβεία δεν
μπορούν να δοθούν χωρίς το ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης. Τα βραβεία θα αποστέλλονται
μονάχα στη συγκεκριμένη διεύθυνση, εκτός εάν ο νικητής υποδείξει κάποια άλλη διεύθυνση. Τα
βραβεία που επιστρέφονται στη Skill2Thrill, ως αζήτητα, θεωρούνται χαμένα και δε θα
αποσταλλούν ποτέ ξανά.

17. Η συνδρομητική υπηρεσία αποτελείται από 3 μηνύματα που σας αποστέλλονται κάθε
εβδομάδα.Τα μηνύματα σας ενημερώνουν για νέα κουίζ που ξεκινάνε τέσσερις φορές τον μήνα.
Στη συνδρομητική υπηρεσία, ο μέγιστος αριθμός ερωτήσεων κουίζ είναι τέσσερις ανά εβδομάδα.
Κάθε ορθή απάντηση φέρει πρόσθετη χρέωση €2.07 μέσω ληφθέντος ΣΜΣ. Δε θα λάβετε καμία
περαιτέρω ερώτηση, εάν δεν απαντήσετε στην προηγούμενη της. Εκτός από τα μηνύματα των
Κουίζ, θα λάβετε ένα επιπλέον μήνυμα με Έξυπνες Συμβουλές ή Συμβουλές σχετικά με Ζώδια ή
Αγάπη ή με κους κους. Θα λάβετε ένα ελάχιστο 3 χρεώσιμων μηνυμάτων ανά εβδομάδα με
μέγιστο τα 6 χρεώσιμα μηνύματα ανά εβδομάδα.

18. Μπορείτε να διαγραφείτε από το κουίζ και τη συνδρομητική υπηρεσία οποιαδήποτε στιγμή. Για
να το κάνετε αυτό, στείλτε ένα μήνυμα με τη λέξη "stop" στο 54422.

19. Δεν υπάρχει καμία υποχρέωση, όπως για παράδειγμα να πρέπει να αγοράσετε αγαθά ή
υπηρεσίες που έχουν σχέση με τη συμμετοχή στη Συνδρομητική Υπηρεσία Κουίζ.

20. Η Skill2Thrill θα συλλέξει τα προσωπικά στοιχεία των συμμετέχοντων για τη διεξαγωγή του
Διαγωνισμού της Συνδρομητικής Υπηρεσίας Κουίζ και της αποστολής των βραβείων. Τα
δεδομένα ενδέχεται να δοθούν στους ελληνικούς παρόχους κινητής τηλεφωνίας κατόπιν
αίτησής τους. Επίσης, ο Πάροχος επιφυλάσσει το δικαίωμα να στείλει στους πελάτες που
γίνονται συνδρομητές δωρεάν διαφημιστικά μηνύματα σχετικά με προωθήσεις της Skill2Thrill ή
τρίτου προσώπου. Σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα
περισσότερα από τα στοιχεία που έχει για εσάς η Skill2Thrill. Αν η αίτησή σας απορριφθεί, θα
σας δοθεί εξήγηση.

21. Σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία και άλλες νομοθεσίες, υπάρχουν κάποιες εγγυήσεις και
συνθήκες που δεν μπορούν να αποποιηθούν περιορισθούν ή τροποποιηθούν ή μπορούν να
αποποιηθούν περιορισθούν ή τροποποιηθούν μέχρι ένα όριο. Η Skill2Thrill αποποιείται όλες τις
εγγυήσεις και συνθήκες μέχρι το επιτρεπτό από τους νόμους όριο. Η ευθύνη περιορίζεται στο
μέγιστο επιτρεπτό από τους νόμους όριο.

22. Αν η Συνδρομητική Υπηρεσία Κουίζ αδυνατεί να λειτουργήσει ως έχει σχεδιαστεί, εξαιτίας
οποιουδήποτε λόγου (συμπεριλαμβανομένων, χωρίς όμως να περιορίζεται σε αυτά, απάτης,
εκτάκτης ανάγκης, φυσικής καταστροφής, πολέμου, τεχνικών δυσκολιών ή οποιασδήποτε άλλης
αιτίας), η Skill2Thrill επιφυλάσσει το δικαίωμα να ακυρώσει, τροποποιήσει, διακόψει ή
αναστείλει τη Συνδρομητική Υπηρεσία Κουίζ.

23. Συμφωνείτε και απαλλάσσετε τη Skill2Thrill από οποιαδήποτε αξίωση, κόστος, απαίτηση, φόρο,
ευθύνη ή καταστροφή που σας έπληξε ή συνέβη από τη Skill2Thrill ή τους διευθυντές,
εργαζόμενους ή μεσίτες του και απορρέει από τη συμμετοχή στη Συνδρομητική Υπηρεσία Κουίζ.

24. Η Skill2Thrill δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν τεχνικά λάθη που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη
Συνδρομητική Υπηρεσία Κουίζ. Αυτό συμπεριλαμβάνει, χωρίς όμως να περιορίζεται σε αυτά,
τυχόν παράλειψη, διακοπή, διαγραφή, ελάττωμα ή καθυστέρηση στη χρήση, μετάδοση ή
αποτυχία οποιουδήποτε τηλεφωνικού, κινητού ή δορυφορικού δικτύου.

25. Η Skill2Thrill δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν χαμένες, καθυστερημένες ή ακατάληπτες
συμμετοχές στο κουίζ.

26. Η Skill2Thrill δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που ενδέχεται να
προκύψουν σε περίπτωση νίκης του βραβείου. Θα πρέπει να αναζητήσετε ανεξάρτητες
οικονομικές συμβουλές σχετικά με τέτοια θέματα.

27. Εκτός από την προώθηση των υπηρεσιών της Skill2Thrill σε αυτή την ιστοσελίδα, οι υπηρεσίες
αυτές προωθούνται και σε άλλες ιστοσελίδες. Αυτού του είδους οι προωθήσεις υπόκεινται σε
ευθύνη τρίτων προσώπων. Η Skill2Thrill δεν μπορεί να ελέγξει αυτού του είδους τις προωθήσεις
και στο όριο που επιτρέπει ο νόμος, εδώ, αποποιείται όλη την ευθύνη για καταστροφή που
συνεπάγεται ή συνδέεται με τέτοια προώθηση από τρίτο πρόσωπο.

28. Αυτοί οι όροι και κανόνες αποτελούν το συμφωνητικό μεταξύ εσάς και της Skill2Thrill.

ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ:


Για να μην φτάσετε να απευθυνθείτε στις κουφές εταιρείες (που μετά από πολλές προσπάθειες θα αναγκαστούν να επιστρέψουν όσα σας πήραν παράνομα από την τσέπη με χρεώσεις καουμπόικες) ή να μην ανοίξετε αλληλογραφία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για καταγγελίες (infoecc@efpolis.gr) κάντε το απλό (και όσο το δυνατόν γρηγορότερα) στείλτε μήνυμα με τη λέξη "STOP" στο νούμερο πειρατή 54422.
Share this post :

+ σχόλια + 56 σχόλια

24 Νοεμβρίου 2014 - 10:09 μ.μ.

Η λύση είναι μία: Τσακίστε τους στις καταγγελίες!!!
Επώνυμες καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του πολίτη!
Καταγγελίες στην Google Ads ή στην Word-press ή όπου αλλού εμφανίζονται οι παραπλανητικές διαφημίσεις τους!

19 Δεκεμβρίου 2014 - 1:00 π.μ.

Εγώ πηρά τα χρήματα μου πίσω, καθώς με είχαν χρεώσει παραπάνω από 30€. Καταρχήν, ζητήστε από την εταιρία σας να κάνει (δωρεάν) φραγή στα εισερχόμενα μηνύματα από πενταψήφιους αριθμούς και μετά στείλτε e-mail στο support@telebox.gr. Παρακάτω, εχω προσθέσει όλα τα e-mails που αντάλλαξα μαζί τους.

Subject: Re: Μήνυμα
Εχοντας πάντα ως γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο συνεργάτης μας που διαχειρίζεται την υπηρεσία, μετά από προτροπή μας, θα προβεί σε πίστωση του ποσού που απορρέει από τη χρήση της υπηρεσίας.

Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε τα πιό κάτω στοιχεία για να τα μεταβιβάσουμε στο συνεργάτη μας για να προβεί στη διαδικασία της πίστωσης:

Ονοματεπώνυμο κατόχου λογαριασμού:

IBAN λογαριασμού: G..

Παρακαλώ επιβεβαιώστε γραπτώς με απάντηση στο παρόν.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
support@telebox.gr
On 08/12/2014 17:19, wrote:

Καλησπέρα,
Στις 21/10 έλαβα πράγματι τεσσερα SMS από το 54422. Και τα τέσσερα στάλθηκαν στις 20.31. Φυσικά τα SMS αυτά υπάρχουν ως αποδεικτικά στοιχεία, αποθηκευμένα στη συσκευή μου και κανένα απο αυτά δεν περιέχει το υποτιθέμενο pin. Με το e-mail που μου στείλατε και την επιβεβαίωση απο τον πάροχο μου (cosmote) οτι δέχτηκα μονο αυτά τα τέσσερα μηνύματα στις 21/10, προχωράω σε καταγγελία στην ΕΘΝΙΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΊΩΝ, με την οποία έχω ήδη επικοινωνήσει.

Έλαβα πολλά SMS συνολικά από τους δύο πενταψηφιους αριθμούς σας και απαιτώ την άμεση επιστροφή όλου του ποσού που με χρεωσατε.

Το Iban του λογαριασμού μου σε περίπτωση που που αλλάξετε γνώμη είναι
• IBAN: ……………………………..

Υ.Γ. Θα ενημέρωσω επίσης την ΕΕΤΤ ότι τα στοιχεία που μου δώσατε μέσω e-mail, μου τα δώσατε και τηλεφωνικά, χωρίς πρώτα να επιβεβαιώσετε αν πρόκειται περί του πραγματικού κατόχου του τηλεφωνικού αριθμού. (Νόμος περί προσωπικών δεδομένων;;)

--From: Telebox Support GR
Date: December 8, 2014 at 12:22:25 GMT+2
To: <@hotmail.com>
Cc: Telebox Support GR
Subject: Re: Μήνυμα
Καλησπέρα σας,

Ο κάτοχος του κινητού 69… εγγράφηκε στην υπηρεσία του συνεργάτη μας BUKUGAMES στις 21/10/2014 και ώρα 20:31 μέσω ιστοσελίδας: (βλ. συνημμένο έγγραφο ιστοσελίδας). Οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας καθώς και τα μηνύματα επιβεβαίωσης εγγραφής, τον ενημερώνουν για τη φύση και τις χρεώσεις της υπηρεσίας. Η υπηρεσία προσφέρει περιεχόμενο για κινητά, και παρέχεται από συνεργάτη μας του εξωτερικού.
Ο κάτοχος του κινητού 6…. αιτήθηκε εγγραφής στην υπηρεσία εισάγοντας το νούμερό του στην ιστοσελίδα όταν του ζητήθηκε. Η επιβεβαίωση της επιθυμίας του για εγγραφή πραγματοποιήθηκε με αποστολή μοναδικού αριθμού επιβεβαίωσης (PIN) σε αυτόν, μέσω ενός SMS χωρίς χρέωση, τον οποίο ο κάτοχος του κινητού διάβασε και εισήγαγε στην ιστοσελίδα όταν του ζητήθηκε.

Όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί, το πρώτο μήνυμα που αποστάλθηκε στο 6…. μετά την εγγραφή του στην υπηρεσία, τον καλοσώρισε σε αυτήν και ανέφερε ξανά τους όρους χρήσης της, καθώς και το κόστος των μηνυμάτων που θα ακολουθήσουν.

Να σημειώσουμε οτι η διαδικτυακή διεύθυνση (IP address) που χρησιμοποίηθηκε από τον κάτοχο του 69 κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην ιστοσελίδα και την εγγραφή του ήταν η9… (πάροχος Ίντερνετ:OTENET)
Ομάδα Υποστήριξης Telebox
On 28/11/2014 22:32, wrote:
Προς υπεύθυνους,

Την Παρασκευή 21/11/2014 έλαβα το εξης μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο: ΔΩPEAN MHNYMA: EIΣTE ΣYNΔOMHTHΣ ΣTHN YΠHPRΣIA BUKUGAMES 2.07EYPΩ/MNM,12MNM/MHNA, TELEBOX ΔIAΓPAΦH:ΣTEIΛE STOP BUKU ΣTO 54422 BΘ: THΛ: 2111885489.

Προηγουμένως έλαβα και άλλα μηνύματα από την υπηρεσία σας.

Ο αριθμός του τηλεφώνου μου είναι ….
Προσπάθησα να επικοινώνησω μαζί σας, αλλά φυσικά απαντάειενα ηχογραφημένο μήνυμα.

Ποτε δε έγινα συνδρομητής στην υπηρεσία σας. Σε περίπτωση που υποστηρίζετε το αντίθετο, απαιτώ να μου το αποδείξετε.
Έχω συμβουλευθεί δικηγόρο και την υπηρεσία προστασίας καταναλωτή. Σε περίπτωση που με έχετε ήδη χρεώσει για τις υποτιθέμενες υπηρεσίες σας, απαιτώ την επιστροφή όλου του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό μου: Διαφορετικά θα κινηθώ νομικά.

5 Μαρτίου 2015 - 6:26 μ.μ.

Ολοι οσοι πεσσατε στα δοντια αυτων των κλεπτων, οπως και εγω, κατω απο ενα νομο που με πονηρο τροπο τον καταστρατηγουν , απευθυνθειτε και προς τον ΕΙσαγγελεα με απλη και συστημμενη επιστολη, με ολα τα στοιχεια σας [ταυτοτητα και διευθυνη σας Οταν ο Εισαγγελεας παρει αρκ΅τα παραπονα, συγουρα θα ενεργησει. Το κολπο τουs ειναι, μετα το πρωτο SMS ]που απαντας, αμεσως βρισκεσαι μπλοκαρισμενος στην παγιδα, και αρχιζουν τα SMS,αυτοματως μεσω υπολογιστη, ανα τρια SMS σε 2, 'η 4 δευτερολεπτα. Αν εχετε κινητα πανω απο μια απο τις κινητες εταιρειες στην Ελλαδα, παρτε τους τηλεφωνο και ζητηστε την αποκληση προσβασης προς το κινητο σας, των πενταψηφιων αριθμων.

NTINA
24 Νοεμβρίου 2015 - 11:38 μ.μ.

Σήμερα ανακάλυψα ότι την πάτησα από την DIMOCO EUROPE και τα bukugames, διότι δεν έδωσα σημασία σε ένα μήνυμα που ήρθε την προηγούμενη εβδομάδα από αυτούς και παρότρυνε να βάλω το pin τους.ΔΕΝ το έκανα και 7 λεπτά αργότερα το 2ο sms με καλωσόριζε στην υπηρεσία τους.
Αγνόησα λοιπόν και αυτό και άλλα 4 που ήρθαν μέσα στην εβδομάδα με αποτέλεσμα σήμερα να μην μπορώ να κάνω κλήσεις γιατί δεν είχα διαθέσιμο υπόλοιπο.
Παίρνω τη VODAFONE και σαν ψάρι το χάφτω ότι μάλλον θα είχα δώσει κάπου στο internet το κινητό μου γιατί την προηγούμενη όντως είχα γίνει μέλος σε μεγάλο supermarket από όπου και ψωνίζω .Παίρνω και το supermarket για παράπονα και τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για καταγγελία και συμβουλές και ξανά τη Vodafone να ζητήσω το μπλοκάρισμα 5ψηφιων αριθμών , μόνο που μου λένε<< σε πρώτη φάση θα μπλοκάρουμε αυτά που αρχίζουν από 54 και 19>> ενώ η δίωξη μου είπε να τους πω να με εντάξουν στο μητρώο του Άρθρου 11 και να μπλοκάρουν όλα τα 5ψήφια. Τέλος , μπαίνω στη σελίδα της DIMOCO EUROPE για να απαιτήσω εξηγήσεις και βλέπω έκπληκτη ότι από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της είναι η VODAFONE και τα νούμερα που χρησιμοποιούν αρχίζουν από 54 και 19 αυτά δηλαδή που μου πρότεινε η VODAFONE.
Εγώ αύριο θα ζητήσω να βρεί την άκρη η Vodafone όπως έπρεπε να κάνει από την αρχή και θα μιλήσω και με το συνήγορο του πολίτη.

Ανώνυμος
9 Δεκεμβρίου 2015 - 9:12 μ.μ.

Ενημέρωνε και εμάς για την εξέλιξη γιατί κ γω τώρα τρέχω με τέτοια απάτη και τσακώνομαι επί 2 εβδομάδες.

17 Δεκεμβρίου 2015 - 1:49 μ.μ.

ΕΡΩΤΗΣΗ¨ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ?

17 Δεκεμβρίου 2015 - 1:51 μ.μ.

ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ?

29 Φεβρουαρίου 2016 - 7:47 μ.μ.

Μεγάλη Απάτη και θα πρέπει να επέμβη ο Ησαγγελές, πως είναι δυνατόν να επεμβένουν στο Λογαριασμό σου και να σε κλέβουν.!!!!!!!!!

1 Μαρτίου 2016 - 1:28 μ.μ.

epesa kai ego thima apatis tou54422 tha tous kataggeilo ston eisaggelea kai autous tous apateones prepei na tous xosoume stin filaki parea me tous ypefthinous tis vodafon kai cosmote

1 Μαρτίου 2016 - 1:31 μ.μ.

exo pesei kai ego thima tou 54422 TELEBOX me edra tin KIPRO tha tous kano minisi se eisaggelea mazi me tous ypefthinous tis vodafon kai cosmote prepei oloi autoi oi apateones na mpoun filaki kai na tous kleisoun autes tis etereies apates

3 Μαρτίου 2016 - 9:43 π.μ.

πρέπει να είσαι πολύ noob για να τη πατήσεις.

17 Μαρτίου 2016 - 6:25 μ.μ.

Σήμερα μου συνέβη αυτό.. Εάν δεν απαντήσεις σε καλωσορίζουν στην υπηρεσία τους.. Και μου έστειλαν 3 μηνύματα Όμως στέλνεις BUKU stop διαγραφή και σταματάνε

Ανώνυμος
18 Μαρτίου 2016 - 7:21 μ.μ.

Καλησπερα μου ηρθαν και εμενα μηνυματα και για να τα σταματησω πρεπει να χρεωθω το μυνημα 2 ευρω

Ανώνυμος
21 Μαρτίου 2016 - 9:40 π.μ.

Το ίδιο έπαθα και εγώ που είμαι συνδρομητής στην Wind χωρίς να στείλω ή να απαντήσω σε οποιοδήποτε μήνυμα ή σε κάποιο site κλπ.
Η Wind μετά από 3 τηλεφωνήματα μου απάντησαν 2 φορές ότι "έγινε έλεγχος στον λογαριασμό μου και οι χρώσεις είναι σωστές".
Τι ακριβώς εννοούνε με έλεγχο μόνο αυτοί ξέρουν. Είπαν να μου δώσουν το τηλ της TELEBOX για να πάρω να συνεννοηθώ αλλά τους είπα ότι εγώ δεν έχω καμία δουλειά με την TELEBOX γιατί πληρώνω την Wind και όχι την TELEBOX. Η TELEBOX πληρώνεται από την Wind οπότε ας βρουν αυτοί άκρη διαφορετικά διακόπτω τα συμβόλαια που έχω στην Wind.
Όσο για το να δώσω IBAN και περαιτέρω στοιχεία στην εν λόγο εταιρεία φυσικά και δεν έχω σκοπό να το κάνω. Ας κάνουν την πίστωση μέσω του λογαριασμού τηλεφώνου όπως κάνανε και τις χρεώσεις αν θέλουν!

Ανώνυμος
29 Μαρτίου 2016 - 3:05 μ.μ.

εστειλα BUKU STOP στο 54444 και απαλαχτηκα υστερα απο 3 μηνες και 8 συνολικα μυνηματα που μου εξαντλουσαν ευτυχωσ μονο την καρτα.

3 Απριλίου 2016 - 10:49 μ.μ.

Αν στείλεις μονο stop δεν γινεται διακοπή?

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2016 - 8:46 μ.μ.

Είναι δυνατόν να στείλεις STOP στον κλέφτη και αυτός να σου εγγυηθεί ότι δεν θα σε κλέβει πλέον;

Ανώνυμος
7 Απριλίου 2016 - 6:42 μ.μ.

Καλησπερα.
Ξεκινησαν παλι οι απατες με τους πενταψηφιους αριθμους και τις παρανομες χρεωσεις.
Ζητηστε απο τον παροχο της κινητης τηλεφωνιας να σας βαλει φραγη σε ολους τους πενταψηφιους αριθμους.
Για το what's up το εκανα τηλεφωνικα στο 13888 ή στο +306971013888 απο αλλο δικτυο.
Ο αριθμος ηταν 54444 μαλλον.
Θεωρησα οτι τα μηνυματα ηταν απλα διαφημιστικα και τα διεγραψα χωρις να ειμαι σιγουρος για τον αριθμο.

16 Απριλίου 2016 - 5:25 μ.μ.

BUKU stop pou to stelneis akrivws auto?

3 Μαΐου 2016 - 2:20 μ.μ.

Εγω δεν εκανα πουθενα εγγραφη δεν εδωσα πουθενα το τηλ μου !! το κολπο εχει χοντρενει που μολις σου στελνουν το μηνυμα αμεσος σε χρεωνουν και οχι 2 ευρο σου περνουν με την μια ολα τα λαφτα που εχεις μεσα !!χθες εβαλα μια καρτα το πρωι περνω να δω αμα ειναι τα λεφτα μεσα ?? ηταν και μολις ηρθε το μυνημα χωρις να το ανοιξω το διεγραψα αμεσος χωρις να το ανοιξω και 6.72 ευρο ειχαν φυγει με την μια !! Παιδια δεν ξερω τι θα γινει παντος παιζουν εκατομμυρια ευρο και δεν το κουνεια κανενας και ιδικα το σδοε που ξερει μονο να κυνηγαει κασταναδες και φουκαραδες ανθρωπους !! πρεπει ομαδικα να κανουμε κατι !! μεμονομενα δεν νομιζω να ιδρωσει κανενος το αυτι !!!

Ανώνυμος
25 Μαΐου 2016 - 5:30 μ.μ.

Καλησπερα επεσα και εγω θυμα τηςDIMOCO με χρεωσεις 23,53 για 7 μημυματα τα οποια και δεν εστειλα ποτε στο 54444 και μια κληση στο 54578.Παραπονεθηκα στην WIND και μου ειπανε οτι εχω παιξει καποιο παιχνιδι χωρις να το καταλαβω.ΤΩΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ και οτι στο παιχνιδι μπαινουν η VODAFON ,WIND ,COSMOTE...Πρεπει να επεμβει εισαγγελεας.και ο συνηγοροςτου πολιτη.Τουλαχιστον ας διακοψουμε τα συμβολαια μας με τις εταιρειες αυτες.

Ανώνυμος
25 Μαΐου 2016 - 10:33 μ.μ.

Εμφανίστηκε η διαφήμιση σε νέο παράθυρο απλά την έκλεισα όπως κάνουν σχεδόν όλοι και απλά χρεώθηκα αργότερα

11 Ιουλίου 2016 - 9:06 μ.μ.

54555 & 54578. Παραπλανητική αποδοχή συνδρομητικής υπηρεσίας μέ εβδομαδιαία χρέωση €6,24 με τρια διαδοχικά μηνύματα. Ο πάροχος από τον οποίο το έλαβα ήταν η WIND. Η εταιρία που έστησε την παγίδα είναι η C-TRAFFIC (FUN2QUIZ)
http://fun2quiz.com/country/gr-el/
Κάντε καταγγελία αν μπορείτε στον πάροχο σας και στα παρακάτω:
ΕΕΤΤ
http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

ΕΚΠΟΙΖΩ
http://www.ekpizo.gr/el/%CF%84%CE%BF_%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF_%CE%BC%CE%B1%CF%82/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-5%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%82

Συνήγορος Καταναλωτή
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

11 Ιουλίου 2016 - 9:07 μ.μ.

Η απάτη από τους αλήτες της DIMICO και τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας συνεχίζεται. Το κολοκράτος και η κολοδικαιοσύνη αφήνει (σκόπιμα;;;) τους απατεώνες να κατακλέβουν τον κόσμο. Ζητήστε άμεση φραγή όλων των πενταψήφιων αριθμών από τον πάροχό σας.

14 Ιουλίου 2016 - 4:58 μ.μ.

Σήμερα το έπαθα έβαλα κάρτα 10€ και επειδή μου πήραν τα ΦΠΑ και κτλ είχα 8,65€ και μου στέλνουν ένα μήνυμα από το 54601 και δεν το έχω διαβάσει ακόμα και τώρα έχω 5,80€ πείτε μου τι μπορώ να κάνω για να μην χρεώνομαι

14 Ιουλίου 2016 - 5:36 μ.μ.

Ζητήστε άμεση φραγή όλων των πενταψήφιων αριθμών από τον πάροχό σας. Για να μην χάσετε και άλλα χρήματα. Με τους αλήτες - απατεώνες σε αυτό το κράτος που ζούμε νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλη καλύτερη λύση.

Ανώνυμος
30 Αυγούστου 2016 - 9:56 μ.μ.

Παιδιά και εγώ το έπαθα αυτό σήμερα μου έφαγαν οι παλιό κλέφτες 6,00€ τι πρέπει να κάνω για να το σταματήσω

Ανώνυμος
22 Σεπτεμβρίου 2016 - 3:39 π.μ.

το ταμλετ δεν δουλειει και γενικα ο λογαριασμος τον περασμενο μηνα ηρθε 50Ευρω παραπανω

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2016 - 4:19 μ.μ.

Εμενα με εξαπατησαν απο τα 54433 & 54600 της www.shoopadoo.com.
Το κινητο μου εμφανισε ξαφνικα προχθες μια ιστοσελιδα απο Shoopadoo.com, με διευθυνση οτι προερχεται ταχα απο την google.com-virusscan.com (διευθυνση αν την καλεσεις οδηγει σε 404 Not Found). Η ιστοσελιδα αυτη ειχε πανω της το ονομα και το επισημο σημα της GOOGLE!, και εγραφε τα εξης:
"Η μπαταρια σας εχει καταστραφει απο (4) ιους! Εντοπισαμε πως το Generic Android 6.0 κακοβουλων ιων που λαβατε προσφατα κατα την επισκεψη σας σε ιστοσελιδες ενηλικων. Αυτο θα καταστρεψει την Καρτα SIM σας και θα αλλοιωσει τις επαφες, τις φωτογραφιες, τα δεδομενα και τις εφαρμογες σας. Εαν δεν αφαιρεσετε τον ιο τωρα, αυτη η συσκευη θα κλειδωσει αυτοματα την μπαταρια και θα κλεισε το τηλεφωνο μονιμα για να αποτραπει η περαιτερω ζημια απο τον ιο. Να τι πρεπει να κανετε (βημα-βημα)..."
Αυτο ειναι μεγαλη απατη, με εξαπατηση μεσω του σηματος/ονοματος της GOOGLE, σε βαρος ολων των χρηστων οτι ταχα εχουν κολλησει ιους για να τους αποσπασουν χρηματα κλπ.
Αν πας να κλεισεις την ιστοσελιδα, ή αν την αγγιξεις, σε οδηγει στην Shoopadοο και αν ακολουθησεις τα βηματα τους, χρεωνεσε 24,60 Ευρω το μηνα με κοστος εγγραφης 6,24 Ευρω (3 μηνυματα) κλπ.
Αφου πιαστηκα και εγω κοροιδο και μου εφαγαν περι τα 10 Ευρω απο τα 54433 και 54600 (Shoopadoo.com), εκανα διαγραφη σε αυτους (στελνοντας στο 54433 το μυνημα STOP MPG), και μετα επιπλεον φραγή στα εισερχόμενα πενταφηψια μηνύματα απο τον παροχο μου, οχι τιποτα αλλο αλλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο και να απαλλαγω οριστικα απο αυτους τους απατεωνες.

Γιατι αραγε στην Γερμανια ή Γαλλια π.χ. δεν τους παιρνει τους απατεωνες αυτους να δραστηριοποιηθουν???
ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, στα νουμερα αυτα απατη - βδελλα συνενοχοι ειναι και οι ντοπιοι ΕΕΤΤ, COSMOTE, VODAFON κλπ., αν μη τι αλλο εκ του αποτελεσματος...

8 Οκτωβρίου 2016 - 11:47 π.μ.

Αφου μια θειά μου διαμαρτυρηθηκε οτι αδειαζει η καρτα της ,χωρις να μιλαει ,εψαξα στα μνμ κ βρηκε οτι ειχε γραφτει στα Bukugames..!!...εστειλα λοιπον BUKU STOP στο 19366,...και σε απαντητικο μνμ,μου ειπαν οτι διαγραφηκα απο την υπηρεσια...!!...

Docopotik
5 Νοεμβρίου 2016 - 10:35 π.μ.

Έχω πέσει θύμα με την TELEBOX και την COSMOTE πριν 2 χρόνια που ερχόταν sms και τα αγνοούσα και τελικά μου ήρθε φουσκωμένος λογαριασμός +70€. Ζήτησα εξηγήσεις από την cosmote και το φταίξιμο τα έριξαν σε εμένα ότι μπήκα σε κάποιο site και δήλωσα το κινητό. Μπούρδες. Ασχολούμαι χρόνια με computers και ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται. Μου είπαν να τα πληρώσω, να κάνω ένσταση και αν εγκριθεί θα μπουν τα παραπάνω λεφτά σαν πτιστωτικό. Ακόμα τα περιμένουν. Σήμερα το πρωί ήρθε από το πουθενά sms στο κινητό της γυναίκας μου DIMOCO EUROPE. Την κατάλαβα την "λαδία" και πήρα ένα σταθερό που με χρέωσε, δήλωσα κινητό και μετά έλεγε να πατήσω κουμπί σε ποια εταιρία ανήκω. Πατήστε 1= VODAFONE, 2= WIND, 3=COSMOTE.ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ. Περιττό να σας πω ότι η γυναίκα μου δεν μπαίνει σε διαφημιστικά site ούτε έχει δηλώσει το κινητό της πουθενά. Μόλις δείτε σχετικό μήνυμα, ψάξτε κατευθείαν πως το απενεργοποιείται, θα σας κλέψουν ~2€ αλλά τουλάχιστον δεν θα χρεωθείτε άλλα. Ζητήστε φραγή μηνυμάτων από 5ψηφια νούμερα.

5 Νοεμβρίου 2016 - 10:51 μ.μ.

Kai εγω την πατησα ....

15 Νοεμβρίου 2016 - 9:42 μ.μ.

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ IBRAINER πενταψήφιος 54524
Αν απαντήσεις ή γραφτείς για εκπτώσεις σε γνωστά SUPERMARKET έρχονται ανά εβδομάδα 3 απανωτά μηνύματα , 2 ευρώ έκαστον που αφαιρούνται απ’ το λογαριασμό.
Αν το πάρεις είδηση δεν μπορείς να κάνεις κάτι παρά να ζητήσεις ΦΡΑΓΗ απ΄την εταιρεία Κ.Τ.
Καλά γιατί δεν νομοθετεί το ΕΣΡ (εδώ γελάμε και μάλιστα με νευρικό γέλιο) να είναι φραγμένα και να ανοίγουν μόνο με αίτημα του συνδρομητή. Δηλαδή το αντίστροφο. Βλέπετε ο λαός είναι πολύ πιο μπροστά απ’ τους νομοθέτες. Όπου απευθυνθήκαμε είναι ανευθυνουπεύθυνοι. Η Cosmote μου δήλωσε ότι λειτουργούν ΝΟΜΙΜΑ (παίρνει όμως από κάθε μήνυμα μίζα από φτωχό λαό που πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος).
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ εγώ ΓΛΥΤΩΣΑ ΣΗΜΕΡΑ

16 Νοεμβρίου 2016 - 1:26 μ.μ.

εγραψα το στοπ το εστειλα και μου απαντησαν οτι με διεγραψαν .την ιδια στιγμη μου εστειλε η κοσμοτε μν οτι το υολοιπο μου ειναι κατω απο 1 ευρω .τους απαντησα οτι το εκλεψαν και να φραξουν ολους τους πενταψηφιους αλλιωσ θα αλαψω παροχο καρακτηριζοντας τους μαλ....ες .τι θα μου κανουν την στιγμη που δεν αντιδρουν σε μαζικες κλοπες .θα με κυνηγησουν για το μ.....ες

16 Νοεμβρίου 2016 - 1:30 μ.μ.

ετσειλα το στοπ και στην κοσμοτε που με ειδοποιησε οτι εχω λιγοτερα απο ενα ευρω οτι με εκλεψαν και να φραξουν τους πενταψηφιους .τους χαρακτηρισα και μ.....ες .τη στιγμη που ανεχονται μαζικη κλοπη συνδρομητων θα με κυνηγησουν για τον χαρακτηρισμο?

16 Νοεμβρίου 2016 - 1:34 μ.μ.

μαλιστα στεφ σκ και εγω μαλλον απο συμετοχη σε διαγωνισμο γνωστου σμ "κολησα". δεν ξαναπαταω στα εν λογω μαγαζια και ας μου στειλουν μυνημα οτι δεν ειναι αυτη με τη αλφαβητα
πρεπει να τους ξεμπροσταζομε γιατι στο οτι φοβομαστε να γνωστοποιησουμε τα ονοματακια τους πονταρουν

16 Νοεμβρίου 2016 - 1:35 μ.μ.

να ειδοποιουμαι

16 Νοεμβρίου 2016 - 11:43 μ.μ.

Kala sovarologeis twra?? Den eimai katholou "noob" k tyxainei n eimai k ypopsiasmeni kathws tin exw ksanapatisei sto parelthon-den exei n kanei me to ti k an gnwrizeis, ekei vasizetai oli i en logw apatewnia- exei n kanei me tyxaia aproseksia k mia tholi diadikasia stin opoia mpaineis me dolo, episis h polyplokotita tou na apeggrafeis se apotharrynei ap'tin prospatheia alla kyriws apodeiknuei oti prokeitai via kalostimeni apati stin opoia symmetexei empraktws k anamfivola h etaireia kinitis tilefwnias tis epilogis sou. Esy diladi ws "non-noob" pws akrivws prostatevesai? Moirasoi tin sofia sou me emas tous adaeis gyrw sou...

Ανώνυμος
21 Νοεμβρίου 2016 - 8:20 μ.μ.

Τετοια μηνυματα ηρθαν και σε μενα χωρις να εχω βαλει στοιχεια μου πουθενα και συγκεκριμενα απ το 19015.
Δεν ειναι θεμα να εισαι noob, ειναι θεμα απατεωνιας.
Λοιπον, για να μαθαινετε 5 πραγματακια ουσιαστικα: Οι καταναλωτες εχουν συναψει συμφωνια με τον παροχο τους και οχι με την εκαστοτε εταιρια που τους στελνει τα μηνυματα. Η εταιρια που εχει συναψει την συμφωνια με τον πελατη(π.χ. Wind, Cosmote, Vodafone) οφειλει να προστατεψει τον πελατη της και να ζητησει δαπιστευτηρια απο την οποιαδηποτε συνεργαζομενη με αυτην εταιρια, για να δεχτει χρεωσεις προς τους δικους της καταναλωτες, γεγονοσ που καμια δεν επραξε.

Ο καταναλωτης πρεπει να λαβει μηνυμα με την χρεωση της υπηρεσιας και να απαντησει σε αυτο το μηνυμα για να συνεναισει ρητως σε αυτην την χρεωση. Οσοι συνενναισατε, δυστυχως δεν ξερω τι γινεται, ωστοσο τιθεται θεμα προσωπικων δεδομενων και εαν οι παροχοι τα επικοινωνησαν προς τριτους.

Πορσωπικα προχωραω σε αγωγες, δεν γινεται να καθεστε να σας κλεβουν και να φωναζετε στον αερα, πρεπει να αναλαβετε δραση για να δειτε καποια αλλαγη. Αν κινηθει ενα 10% των ανθρωπων πουτους εκλεψαν δικαστικα εναντιον των παροχων θα σφιξουν τα πραγματα.

Οσοι σας λενε οτι δεν φταινε οι παροχοι, ειναι στημμενοι. Ο νομος υπαρχει. Συμβουλευτειτε δικηγορους.

2 Δεκεμβρίου 2016 - 6:11 μ.μ.

το έπαθα και εγώ. Φυσικά ποτε δεν εγγράφηκα ποτέ και πουθενά. Σήμερασυνειδητοποιησα οτι μου έφαγαν ολοι την καρτα. 54555 ο αριθμος

2 Δεκεμβρίου 2016 - 7:22 μ.μ.

η δικαιωσυνη και τυφλη και κουφη και χρηματιζεται.....
οι δικηγοροι τα παιρνουν απο τον αντιδικο και κανουν τις παπιες ..αναβολη της αναβολης και δηθεν καθε φορα εξοδα για τον κλητηρα...
οπου θελουν κινουνται ....... αυτοδικαια .....

7 Δεκεμβρίου 2016 - 8:40 μ.μ.

ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙΣ ΤΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ?

17 Δεκεμβρίου 2016 - 10:36 π.μ.

Το ιδιο σεναριο και στην WIND στην οποια εκκρεμεί αίτημα μου 25 μέρες τώρα. Όταν ζήτησα φορητοτητα σε άλλον πάροχο (για ευνόητους λόγους), τότε θυμήθηκαν να με πάρουν και με κατηγορήσουν ότι ήταν δική μου ευθύνη που μου έστελναν μηνύματα (με χρέωση) χωρίς την συγκατάθεση μου. Τους ζήτησα γραπτή απάντηση και μου την αρνήθηκαν, λέγοντας ότι γραπτή απάντηση θα θεωρείται ο λογαριασμός που θα μου στείλουν.

Ανώνυμος
21 Δεκεμβρίου 2016 - 9:27 μ.μ.

Θέλω να μην με στέλνονται ιπιρεσιεσ μινιματον που με χρεονουν

4 Ιανουαρίου 2017 - 12:40 μ.μ.

ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΜΕ ΧΡΕΩΣΑΝ 25 ΕΥΡΩ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΗΝΙΑΙΑ, ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑΣ ΘΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ.
1.ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
2. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ

23 Ιανουαρίου 2017 - 9:06 μ.μ.

Την έπαθα κι εγώ από 54578. Δεν υπάρχει προστασία για τους καταναλωτές; Πόσο καιρό θα το κάνουν αυτό χωρίς να τιμωρούνται;

Ανώνυμος
6 Φεβρουαρίου 2017 - 9:21 π.μ.

το έπαθα και εγω χτες και μου εφαγαν 4,5 ευρω, τοσο είχε η καρτα. αλλα θα στειλω επιστολη διαμαρτυριας στην δ.νση ηλεκτρονικου εγκληματος. και θα δω τι θα μου απαντησουν.

11 Φεβρουαρίου 2017 - 3:47 μ.μ.

καλησπερα ,εδω και κανα μηνα περιπου που ερχονται μηνηματα απο καποιον συνδρομητη IBRAINER και παροχο :DIMOCO EYROPE και μου στελνουν καποια μηνηματα (κλασικα) μπηκες σε διαγωνισμο μην χασεις δωρα κτλπ το μηνημα επισης λεει διαγραφη stop στο 54524 εχω κοσμοτε στο κινιτο μου και χθες που εβαλα την καρτα μου χαθηκαν ολα μου τα χρημματα που εβαλα μεσα και φευγουν σε αυτον το 5ψηφιο , ο οποιος που στελνει μετα , και δεν εχω χρησημοποισει ποτε δεν εχω εκγεκραφει σε σουπερμαρκετ η κατι και χρεωνομαι παρολα αυτα κανονικα τι πρεπει να κανω δεν μπορω να σηνεχισω να χρεωνομαι !!!????

11 Φεβρουαρίου 2017 - 5:23 μ.μ.

Ζητήστε άμεση φραγή όλων των πενταψήφιων αριθμών από τον πάροχό σας. Για να μην χάσετε και άλλα χρήματα. Με τους αλήτες - απατεώνες σε αυτό το κράτος που ζούμε νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλη καλύτερη λύση.

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2017 - 4:15 μ.μ.

Καλησπέρα,

Εμείς από την DIMOCO έχουμε παρατηρήσει τη συμβολή σας στο φόρουμ και είμαστε περισσότερο από ευτυχείς που σας στηρίζουμε! Η MPSC – Κέντρο εξυπηρέτησης Πληρωμών μέσω κινητών – είναι αφοσιωμένη στο να βοηθάει τους καταναλωτές σε ερωτήσεις τους που μπορεί να προκύψουν. Η αφοσιωμένη ομάδα τους θα ελέγξει όλες τις περιστάσεις και θα σας βοηθήσει να αποσαφηνίσετε τα γεγονότα με τον αρμόδιο φορέα παροχής υπηρεσιών: info-gr@mobileinfo.cc

Θερμούς χαιρετισμούς,
DIMOCO-Ομάδα Εξυπηρέτησης


Η DIMOCO είναι ένα ινστιτούτο πληρωμών που επιτρέπει σχεδόν σε 1 δισεκατομμύριο συνδρομητές στην Ευρώπη να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες από εμπόρους και φορείς, χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές τους, οι οποίες χρεώνονται μέσω του παρόχου κινητής τηλεφωνίας τους.

MPSC-Mobile Κέντρο εξυπηρέτησης Πληρωμών μέσω κινητών για τους καταναλωτές έχει ειδικευτεί στον επαγγελματικό χειρισμό των αιτημάτων των χρηστών σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού. Το πλεονέκτημα: Οι Ψηφιακοί πάροχοι υπηρεσιών είναι έτσι σε θέση να συνδυάζουν τα αιτήματα των χρηστών τους στο MPSC και να παρέχουν στους χρήστες ακόμα πιο γρήγορη ενημέρωση.

21 Φεβρουαρίου 2017 - 3:32 π.μ.

Καλησπέρα.
Εγώ θέλω να προσθέσω και μία άλλη μορφή της φοβερής αυτής κομπίνας. Έχω χρεωθεί σε πρώτη φάση 36€ στον μηνιαίο λογαριασμό (τώρα το πήρα χαμπάρι) και συνειδητοποιώ μεσω του αναλυτικού μου λογαριασμού ότι χρεώνομαι 3 μηνύματα εβδομαδιαίως χωρίς καν να τα λαμβάνω ενώ στον αναλυτικό λογαριασμό φαίνονται! Αίσχος!!! Πως στην ευχή συμβαίνει αυτό;;;

Ανώνυμος
23 Φεβρουαρίου 2017 - 2:51 μ.μ.

Είμαι στην COSMOTE με μηνιαία συνδρομή. Είδα πως οι τελευταίοι λογαριασμοί ήρθαν πολύ φουσκωμένοι, βρηκα μημυμα απο εταιρεια ΑΜΑΖΕ ΑΕε 19377.
Χωρίς να ζητήσω ή να συμφωνήσω ποτέ, κερατιάτικα 6,24 ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ...

17 Μαρτίου 2017 - 6:10 μ.μ.

όποιος λέει ότι φταίει το θύμα είναι απλά χαζός. Πουθενά δεν εβαλα το νούμερό μου , ούτε ασχολούμε με κουίζ κ τέτοιες βλακείες. Έτσι ξαφνικά μια μέρα μου σκασαν 2 μνμτα με διαφορά 3" από το 54666. Το ένα που έλεγε πως να εγγραφώ στην υπηρεσία κ καπάκι το 2ο που με ευχαριστούσε για την εγγραφή κ ότι θα δίνω 24,80 το μήνα. Φυσικά κ με εγέγραψαν μόνοι τους. Βέβαια οι χρεώσεις ξεκίνησαν να γίνονται (απ ότι είδα απ'τον αναλυτικό λογαριασμό μου ) απ το 54422. 3 μνμτα την φορά καθε βδομάδα περίπου με 2 ευρώ το καθένα. Πήρα τη WIND (χέστηκαν) κ το μόνο που εκαναν ήταν να μου δώσουν το όνομα κ το σταθερό τηλ της εταιρίας. Απ το ύφος του φάνηκε ότι τους έχουν κράξει πολλοί.Έκανα κ φραγή σε όλους τους 5ψήφιους αριθμούς (να το κάνετε κ εσείς). Πήρα στο τηλ της εταιρίας ( 2155002932) η οποία εκπροσωπεί την εταιρία-απάτη που εδρεύει στο εξωτερικό. Τους έκραξα , τους απείλησα ότι θα κινηθώ δικαστικά οπότε μου ζήτησαν εναν αριθμο λογαριασμού κ μου έβαλαν τα λεφτά (χωρίς τον ΦΠΑ βέβαια άρα ζημιώθηκα). ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ...

25 Μαρτίου 2017 - 8:27 μ.μ.

thn patisa k egw alla tha tous ftiaksw kala

7 Απριλίου 2017 - 11:58 μ.μ.

Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα, 20€+ ο λογαριασμός, η Wind μόνο φραγή μπορούσε να κάνει. Εντόπισα την εταιρεία (telebox), έστειλα μήνυμα και οι απαντήσεις ήταν οι ίδιες με αυτές της Κατερίνας πάνω. Σε δύο μέρες μοου έκαναν έμβασμα.. Προφανώς την έχουν υποψιαστεί τη δουλειά και τα μηνύματα είναι και αυτόματα, ποντάρουν πως ένα μικρό ποσοστό θα τους κηνυγήσει..

Κάντε το ίδιο όπως και τις καταγγελίες στα σάιτ που αναφέρονται εδώ.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2017 - 9:02 π.μ.

Εγώ θα σας πω πως σκεφτείτε πόσα γεροντάκια ή τουλάχιστον 65+ άτομα, από περιέργεια και μόνο έδωσαν τον αριθμό τους σε αυτά τα banners, Δες αν έχεις το ιδανικό βάρος και άλλα ανάλογα, που δεν τους πάει το μυαλό ότι πρόκειται για απάτη.

Η μητέρα μου 69 χρονών με όρεξη να ασχοληθεί με το Internet, πήρε δήθεν από μία φίλη της email να μπει να δει ένα ενδιαφέρον θέμα και την πάτησε.
Χρεωνόταν επί 3 μήνες από 20€ και δεν καταλάβαινε για πιο λόγο. Είδα τους λογαριασμούς της και το εντόπισα.

Βρισίδι θέλουν και χύμα. Υπάρχουν εκατοντάδες καταγγελίες σε ΕΕΤΤ ΑΛΛΑ φίλοι μου, ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ.

Αυτός με τα SMS κερδίζει μόλις το 30% της χρέωσης στην καλύτερη περίπτωση.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΟΤΕ, COSMOTE, VODAFON, EETT κλπ.

Όλα τα καθίκια επιτρέπουν να περνάνε αυτές οι υπηρεσίες από τα δίκτυά τους με την αιτιολογία, Η ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ.

Ρε καθίκια ξεχάσατε ποιοι σας πληρώνουν, εμείς τα ζώα που μας ωθήσατε και μας κάνατε να είμαστε εθισμένοι με την δήθεν ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Μόλις τους πεις όμως ότι αλλάζεις πάροχο λόγο της ανελλιπής τους και ανέντιμης αντιμετώπισης του προβλήματος, αρχίζουν τα γλειψίματα.

Πέταμα τα κινητά μπας και βάλουν μυαλό.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.

Google+ Followers

Addthis

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Ακτιβιστης - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger |2012 Templates