Από αρχές Φεβρουαρίου αναμένεται να μπουν σε κυκλοφορία στις 25 λεωφορειακές γραμμές τα 120 οχήματα των τεσσάρων ΚΤΕΛ, που θα αντικαταστήσουν τον ΟΑΣΘ.
Υπάρχει αρκετός δρόμος ακόμα παρά τις υπογραφές που έχουν ήδη μπει από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Η διαδικασία από εδώ και πέρα προβλέπει μια καταρχάς συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), το οποίο θα εγκρίνει το σχέδιο της σύμβασης την οποία θα υπογράψει ο ΟΑΣΘ, ο ΟΣΕΘ και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για λογαριασμό και των τεσσάρων ΚΤΕΛ.

Παράλληλα  αγοράστηκαν 100 μεταχειρισμένα οχήματα δεκαετίας και βρίσκονται στην Αθήνα προκειμένου να ρετουσαριστούν (βάψιμο, έλεγχος κλπ).

Θα είναι λευκού χρώματος και θα διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο (wi fi), και θα τοποθετηθούν σ'αυτά ακυρωτικά μηχανήματα και σύστημα τηλεματικής.

Τα οχήματα που αγοράστηκαν  είναι αστικού και ημιαστικού τύπου.

Κάποια από αυτά θα έχουν τρεις πόρτες και θα διαθέτουν 25 θέσεις καθήμενων και 60 όρθιων και τα υπόλοιπα θα έχουν δυο πόρτες στα οποία οι θέσεις για καθήμενους είναι 35 και για όρθιους 60.


Ο πίνακας των δρομολογίων

Στον πίνακα, παρακάτω, περιγράφονται αναλυτικά ο αριθμός των δρομολογίων ανά λεωφορειακή γραμμή, κατά τη μεταφορά (ΜΤ) καθώς και κατά την επιστροφή (ΕΠ), τόσο τις καθημερινές όσο και τα σαββατοκύριακα. Όπως φαίνεται στον πίνακα, το σύνολο των δρομολογίων σε αυτές τις 25 γραμμές είναι 2.339 τις καθημερινές, 2005 τα Σάββατα και 1.850 τις Κυριακές.






Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.