Articles by "Γιώργος Νικολαΐδης"

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιώργος Νικολαΐδης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Του Γιώργου Νικολαΐδη

Ο Ναυτικός Όμιλος Ακτής Θερμαϊκού - ΝΟΑΘ σύμφωνα με το αγωνιστικό καλεντάρι της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας – ΕΙΟ και υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Δήμου Θερμαϊκού, διοργάνωσε τους ιστιοπλοϊκούς αγώνες, OPEN Πανελλήνιο Πρωτάθλημα TORNADO (CATAMARAN) 2026 από την Πέμπτη 21 έως την Κυριακή 24 Μαΐου 2026 στο θαλάσσιο χώρο στην περιοχή της Περαίας και Νέων Επιβατών του Δήμου Θερμαϊκού. Οι εγκαταστάσεις του ομίλου βρίσκονται παραπλεύρως του πρώην ξενοδοχείου «Ξενία» στην Παραλία Περαίας και σημερινό ΣΑΕΚ Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Η επόμενη αγωνιστική συνάντηση θα είναι στο OPEN Πανελλήνιο διασυλλογικό «ΚΥΠΕΛΛΟ CATAMARAN ΑΛΜΠΑΤΡΟΣ 2026»προς τιμήν των 31ων γενεθλίων του ΝΟΑΘ και του ιδρυτη του και 1ο Πρόεδρο του ΝΟΑΘ Ιωαννίδη Στέργιο, από το Σάββατο 13 έως την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026.

Οι εν λόγω διοργανώσεις, έχουν στόχο την προβολή του ναυταθλητισμού, τη ψυχαγωγία των επισκεπτών της περιοχής μας με ένα μοναδικό θέαμα χρωμάτων και ταχύτητας, καθώς και την ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Περαίας, Νέων Επιβατών και Αγίας Τριάδος, ως έναν μοναδικού κάλους και προτερημάτων θαλάσσιο στίβο αγώνων.

Ολυμπιονίκες και διακεκριμένα ονόματα της παγκόσμιας ιστιοπλοΐας, Όπως ο Κώστας Τριγκώνης, ο Ντάνη Πασχαλίδης, ο Νίκος Μαύρος και ο Παριανός Πολύδωρος συμμετείχαν στους αγώνες.
Δώδεκα αθλητές από τρεις ναυτικούς ομίλους στην κατηγορία του πρώην Ολυμπιακού αγωνίσματος CATAMARAN TORNADO, ένα σκάφος υψηλών επιδόσεων , μεγάλων ταχυτήτων και εντυπωσιακών εμφανίσεων.





Ο Όμιλος ευχαριστεί θερμά όσους βοήθησαν την διεξαγωγή του πανελλήνιου αυτού πρωταθλήματος.



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Του Γιώργου Νικολαΐδη

Η περιεκτική σε θεματολογία και περιεχόμενο συνέντευξη, δόθηκε στον Παναγιώτη Στεφάνου στην καφετέρια «Κοχύλι» στην παραλία της Περαίας.
Ο δήμαρχος ανταποκρίθηκε με προθυμία και αυτοπεποίθηση σε όλες τις αυθόρμητες ερωτήσεις. Έχοντας επίγνωση της αυτοκριτικής της παράταξής του, παραδέχθηκε με πειστική απάντηση τις όποιες αβλεψίες ή λάθη της θητείας του.
Όσον αφορά τα κατ΄εξοχήν έργα που ψηφίστηκαν και προωθηθήκαν επί θητείας του, αναφέρουμε ενδεικτικά την καθαριότητα του Δήμου, την αγροτική οδοποιία, τους κυκλικούς κόμβους, τα καραβάκια, την μαρίνα Μηχανιώνας για πολλά σκάφη, την τελεσίδικη απόφαση απομάκρυνσης Ρομά εν όψει δημιουργίας του Thessintec και άλλα.
Αναφέρθηκε επίσης άμεσα στην διοίκηση Τζέκου, λέγοντας για κάποιες σαφείς κυβιστήσεις της, όσον αφορά την πολιτική και την γραμμή της ως αντιπολίτευση τότε και τώρα.
Δεν θα κάνουμε θετική ή αρνητική κριτική στις θέσεις του κ. Τσαμασλή, κινούμενοι σε αμιγώς αυστηρά δημοσιογραφικά πλαίσια. Εξ άλλου θα μπορέσετε να βγάλετε μόνοι σας αγαπητοί αναγνώστες τα δικά σας συμπεράσματα βλέποντας το βίντεο μας.
Παρ΄όλα αυτά οφείλω να αναφέρω τις προσωπικές μου εκτιμήσεις, κάνοντας ειδική μνεία σε τρία σημεία που ξεχώρισα.
Το πρώτο αφορά την πραγματική και επαινετέα φυσικά πρόθεσή του –- να συμπράξει και να υποστηρίξει (κάτι που υπαγορεύει τουλάχιστον η συνέπεια και η αξιοπρέπεια μιας και αυτά ήταν αποφάσεις και πρωτοβουλίες της παράταξής του), τα έργα που συνεχίζει ο νυν δήμαρχος.
Ως δεύτερο, η (μάταια) εκθείαση της «συναυλίας» (!!!) γνωστής αοιδού στην Επανομή, που κατ΄ άλλους κόστισε 50.000 ευρώ αλλά κατά τον δήμαρχο 30.000.
Αλήθεια δήμαρχε, που είδατε την «τεράστια τουριστική διαφήμιση» που έγινε για τον δήμο μας; Διέφυγε της προσοχής μας καμιά αναφορά σε εφημερίδες ή κανένα γνωστό κανάλι, στο «γεγονός» αυτό, που «ούτε η Θεσσαλονίκη έκανε παρόμοιο»;
Αλλοίμονο αν σοβαρά ΜΜΕ ασχολούνταν με τις «αρπαχτές» όλων αυτών που κάνουν καλοκαιριάτικα ταλαντούχοι και ατάλαντοι ανά την Ελλάδα.... Και που ως συνήθως άβουλοι και άσχετοι περί τα πολιτιστικά δήμαρχοι, εντάσσουν την κάθε είδους τέτοια διασκέδαση - γιατί σαφέστατα μόνον περί διασκέδασης αν όχι τζερτζελέ του κόσμου φυσικά πρόκειται- στα «πολιτιστικά» γεγονότα ενός τόπου.
Και ως τρίτο θα πω κάτι για την αναφορά που κάνατε, πως στον δήμο μας υπάρχουν άξια άτομα και που (προφανώς) θα επιθυμούσατε να τα συμπεριλάβετε στις επόμενες εκλογές στην παράταξή σας. Ναι, συμφωνούμε μαζί σας, φτάνει να μπορέσετε να απαλλαγείτε από τα συνήθη βαρίδια που ταλανίζουν κάθε διοίκηση.
«Σε κάνω δηλαδή αντιδήμαρχο ή σύμβουλο γιατί έφερες πολλές ψήφους ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣ με το αντικείμενο !!!!». Τι λέτε; Θα τα καταφέρετε σ΄αυτό το σημείο αν σας δώσουν την δημαρχία και πάλι οι δημότες;

Δείτε το βίντεο της συνέντευξης https://youtu.be/PwuiBIM3pXE





Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Του Γιώργου Νικολαΐδη

Σχεδόν 16 μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της Διοίκησης του Δ. Θερμαϊκού, μας έδωσε ο δήμαρχος μια πρώτη εκτενή γενική εικόνα για τα μέχρι τούδε πεπραγμένα, καθώς και την σημερινή κατάσταση του Δήμου μας. Σε μια ωριαία -κατά το δυνατόν εφ΄όλης της ύλης συνέντευξη- με ερωτήσεις που του υπέβαλλε ο Χρήστος Ιβάνοβιτς διαχειριστής του μπλογκ «Ακτιβιστής», αναφέρθηκε σε παλαιά και τρέχοντα ζητήματα καθώς και στις επίκαιρες εξελίξεις που αποφασίζει και συντονίζει η ομάδα του.

Δεδομένου του βίντεο της συνέντευξης το οποίο σας παραθέτουμε πιο κάτω και που δημιουργήσαμε χωρίς καθόλου παρεμβάσεις φυσικά στο μοντάζ, δεν θα κάνουμε καμία ειδική αναφορά προς το παρόν στον ειλικρινή λόγο του δημάρχου. Θα επανέλθουμε όμως με σχετικό μας άρθρο περί τα πολιτιστικά ειδικότερα. Και αυτό γιατί κατά την κρίση μας, σε κάποια θέματα, εντελώς ξεκάθαρες - αν όχι δυναμικές και ριζοσπαστικές - απαντήσεις που αναμέναμε, ΔΕΝ πήραμε. Ίσως απαντήσεις που θα φανέρωναν αλλαγή σκηνικού και πρακτικών, από τις προηγούμενες δύο διοικήσεις.

Συμμεριζόμαστε την γνώμη του πως κανείς «βλέπει» αλλιώς τα πράγματα απ΄έξω και αλλιώς όταν ως διοίκηση καλείται να αποφασίσει και να δράσει. Κάτι όμως που δεν αποκόβει τις πολλαπλές, και εν πολλοίς συνεχείς και δικαιολογημένες φυσικά απαιτήσεις των δημοτών για λύσεις των προβλημάτων από αυτήν.

Δοθεισομένης ευκαιρίας με ξεχωριστό μας άρθρο, θα δημοσιοποιήσουμε μεταξύ άλλων μερικές εντελώς νεωτεριστικές προτάσεις, προτάσεις με υπόβαθρο δημιουργίας και όχι διασκέδασης του κόσμου, που θα ανήκαν ειδικά στην σφαίρα των πολιτιστικών και θα εμπλούτιζαν την ιστοσελίδα του Δήμου. Μια ιστοσελίδα που σίγουρα δεν κατέχει τα πρωτεία στην ενημέρωση, συγκρινόμενη με το υλικό που παρουσιάζουν άλλες ιστοσελίδες δήμων. Προτάσεις για τις οποίες ενημερώθηκε εγγράφως και εκτενέστατα ο δήμαρχος, αλλά δεν φαίνεται να τυγχάνουν μελέτης και εν τέλει έστω μικρής αποδοχής. Ακριβώς όπως και στις προηγούμενες δύο διοικήσεις, που σίγουρα δεν ξεχώρισαν για την δημιουργικότητα, φαντασία, ιδιαίτερη αγάπη και ανάληψη πρωτοβουλίας για τα πολιτιστικά.

Εντός του Μαΐου θα ακολουθήσει συνέντευξη με το κ. Γιώργο Τσαμασλή.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !

https://youtu.be/3eKHOSMXTHE


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Του Γιώργου Νικολαΐδη

Ο Ναυτικός Όμιλος Ακτής Θερμαϊκού (ΝΟΑΘ) που εδρεύει στην όμορφη Περαία μας, φιλοξένησε με χαρά τον πολυβραβευμένο από την Κρήτη αθλητή SUP Γιώργο Κλεινάκη του Αθλητικού Συλλόγου Όρθιας Σανιδοκωπηλασίας Χανίων - Paddling Crete. 

Ο διακεκριμένος αθλητής και η ομάδα του, ξεκινούν για τα Χανιά, στην μαγευτική μας Κρήτη, με τη σανίδα του SUP, μια διαδρομή άνω των 870 χιλιομέτρων, ένα ταξίδι 15-25 ημερών, πάνω στη σανίδα και πάνω στα κύματα του πανέμορφου Αιγαίου μας.

Με πρωταγωνιστές την ελπίδα, την αγάπη και την αλληλεγγύη μέσω του Γιώργου Κλεινάκη, με τη συνοδεία του Τάσου Νικολόπουλου (κυβερνήτη -χειριστή του συνοδού σκάφους ασφαλείας), του Νίκου Μαρμαριτσάκη (ναυαγοσώστη –πρώτες βοήθειες) και Γιάννη Α. Κυριακάκη (διακεκριμένος αθλητής sup), μας καλούν να διασχίσουμε νοερά μαζί τους όλη την Ελλάδα πάνω σε μια σανίδα όρθιας κωπηλασίας (SUP),από τη Θεσσαλονίκη έως τα Χανιά. Μια τεράστια πρόκληση, γεμάτη δοκιμασίες, κύματα, αντίξοες συνθήκες, αλλά και αμέτρητα συναισθήματα ικανοποίησης. Αναμφισβήτητα ένα εγχείρημα το οποίο είναι μοναδικό στο είδος του.

Αφού στόχος τους και στόχος μας είναι η προώθηση της πρόληψης του καρκίνου, η ενίσχυση του εθελοντισμού και η συγκέντρωση χρημάτων για την υποστήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανισμών: ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ» και MAKE A WISH ΕΛΛΑΔΟΣ. 

Η διοίκηση του ΝΟΑΘ ευχαριστεί θερμά το SKY Boutique Hotel, το τετράστερο ξενοδοχείο δίπλα στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου, καθώς αυτό προσέφερε στον Γιώργο και την ομάδα του δωρεάν διαμονή και πρωινό τις 3 ημέρες.



Δείτε το σχετικό μας βίντεο και απολαύστε για λίγο την χαρά της ελληνικής θάλασσας από ένα ταχύπλοο. https://youtu.be/sn8Gm9UxtsA?si=lOK0Gb6wKwQzxoxb





Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

του Γιώργου Νικολαΐδη

Μια αποκριάτικη εκδήλωση - συνεστίαση που οι Φεριώτες της Θεσ/νίκης και πάλι συναντήθηκαν, θυμήθηκαν, νοστάλγησαν, γέλασαν και γεύτηκαν ωραία εδέσματα.
Καλή Σαρακοστή σε όλους ! Και του χρόνου πάλι με υγεία !



https://youtu.be/g5CCWHDJsKc?si=W1qPGnTCm1X99LoO



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου μας πραγματοποιήθηκε ο Απολογισμός πεπραγμένων ( Ιούλιος 2024 - Δεκέμβριος 2024 ).
Ο Συμβουλευτικός Σταθμός Εθελοντών για τον Έφηβο στον Δήμο Θερμαϊκού, που δημιουργήθηκε τον Ιούλιο 2024 ως σύλλογος τώρα, έχει μία μεγάλη προϊστορία.

Ήδη από το 2014 η εθελοντική ιδρυτική ομάδα δημιούργησε έναν άτυπο Συμβουλευτικό Σταθμό για την υποστήριξη εφήβων και των οικογενειών τους που βιώνουν δυσκολίες στο οικογενειακό και κοινωνικό τους περιβάλλον. 

Η ομάδα υποστήριξης αποτελούνταν από εθελοντές ψυχολόγους και ψυχοθεραπευτές υπό την εποπτεία μέχρι και σήμερα, της εξαιρετικής ψυχιάτρου, συστημικής ψυχοθεραπεύτριας κ. Φανής Τριανταφύλλου.
Ο Σύλλογος λειτουργεί προσφέροντας αφιλοκερδώς 6 συναντήσεις Συμβουλευτικής.
Τα ραντεβού κλείνονται στο τηλ. 23920 27000 κ. Ματθαιοπούλου, στην αντιδημαρχία Παιδείας Ισότητας Κοινωνικής Πολιτικής με την οποία συνεργάζεται ο Σταθμός. 

Στα 10 χρόνια λειτουργίας του, προσέφεραν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά περίπου 30 νέοι ψυχολόγοι, ενώ εξυπηρετήθηκαν πάνω από 500 οικογένειες.

Στο τέλος του σχετικού μας βίντεο μπορείτε να διαβάσετε την ομιλία της προέδρου κας. Όλγας Χατζηδήμου όπου γίνεται και εκτενής αναφορά στις δραστηριότητες και εμφανίσεις του Συλλόγου.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Του Γιώργου Νικολαΐδη

Δεν θα πούμε πολλά για τον Μίμη Πλέσσα. Γιατί θα είναι απειροελάχιστα σ΄αυτά που μας έχει «πει» και θα μας «λέει» πάντα εκείνος με τα τραγούδια του. Ούτε «αντίο». Γιατί δεν θα πάψουμε ποτέ να τον ακούμε. Ήταν απολύτως καταδεκτικός, αποκαλυπτικός και απλός σε μια αποκλειστική συνέντευξη που μας έδωσε.

Συνέντευξη με λίγο ασυνήθιστες ερωτήσεις και αυθόρμητες απαντήσεις για την σημερινή κακή αν όχι οικτρή μουσική κατάσταση που δυστυχώς επικρατεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα και διεθνώς. 

Στην συνάντηση που είχαμε μαζί του με την ευκαιρία μιας ανιδιοτελούς εμφάνισης του στο «ΚΑΠΠΑ 2000» (Κέντρο Ανάπτυξης Πολιτισμού Προσαρμοσμένου Αθλητισμού) της Περαίας από την μουσική εκδήλωση «Ενας ουρανός μ' αστέρια»)). Ένας Μίμης Πλέσσας απ' τα παλιά με ψυχή έφηβου.
ΤΟ σύνολο των εσόδων διατέθηκε για τις ανάγκες του ΚΑΠΠΑ και για ΑΜΕΑ. 

Δείτε στο βίντεό μας τον συνθέτη, σε αποσπάσματα από την αποκλειστική του συνέντευξη με γερές «δόσεις» της εκδήλωσης στον Θανάση Νικολαΐδη και τον γράφοντα 2 ώρες πριν την εκδήλωση στο «ΚΑΠΠΑ 2000». 

Στην φωτο ο Μίμης Πλέσσας, ο Θανάσης Νικολαΐδης και η μουσικός σύζυγος του μετά την συνέντευξη . ( 12.5.12 ).

Από άλλες συνεντεύξεις του:
«…»Παιδί μου, ευχή και κατάρα των γονιών σου, μη γίνεις μουζικάντης». Όμως, δειλά-δειλά είχα ξεκινήσει να παίζω πιάνο σε ηλικία έξι ετών, σκαλίζοντας προσεκτικά το πιάνο της γιαγιάς μου. Ωστόσο, δεν σπούδασα μουσική, δεν πήγα ποτέ σε ωδείο, είμαι αυτοδίδακτος. Κατάφερα, όμως, να διευθύνω τις μεγαλύτερες
ορχήστρες του κόσμου και να συνεργαστώ με τους μεγαλύτερους σολίστ του πλανήτη…».

«…Όλα αυτά τα χρόνια παρέμεινα ένας συνθέτης που δεν εντάχθηκε ποτέ σε κανένα κύκλωμα δισκογραφίας. Δεν έκανα συμβόλαιο με καμία εταιρεία, δεν είχα κανένα κόμμα να με υποστηρίξει, αλλά και καμία εκδοτική παρέα για να γράφει αποθεωτικές κριτικές για το έργο μου. Ευτυχώς, δεν βρέθηκαν τέτοια δεκανίκια στον δρόμο μου. Δεν με γοήτευσαν ποτέ οι «αυλές…».

«… Πάντα ήθελα να βρίσκω νέες φωνές και ταλέντα που ξεχώριζαν για τις ερμηνευτικές τους ικανότητες και να περιστοιχίζομαι από νέους ανθρώπους. Η Τζένη Βάνου ήταν για μένα η κορυφαία ερμηνεύτρια. Το «αηδόνι» του ελληνικού πενταγράμμου. Μια σπουδαία φωνή. Η συγκλονιστικότερη τραγουδίστρια που έχει
περάσει από τη ζωή μου….»

https://youtu.be/mlqY7_XXqz8


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου